Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítač jako inteligentní spoluhráč ve slovně-asociační hře Krycí jména
Obrtlík, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá asociacemi mezi slovy. Popisuje návrh a implementaci systému, který dokáže zastoupit člověka ve slovně asociativní hře Krycí jména jak při hádání, tak i při zadávání nápověd. Systém využívá knihovnu Gensim a FastText pro tvorbu sémantických modelů. Vztahy mezi slovy se model učí analýzou textového korpusu CWC-2011.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Počítač jako inteligentní spoluhráč ve slovně-asociační hře Krycí jména
Obrtlík, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá asociacemi mezi slovy. Popisuje návrh a implementaci systému, který dokáže zastoupit člověka ve slovně asociativní hře Krycí jména jak při hádání, tak i při zadávání nápověd. Systém využívá knihovnu Gensim a FastText pro tvorbu sémantických modelů. Vztahy mezi slovy se model učí analýzou textového korpusu CWC-2011.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.