Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Korejský herní průmysl v 21.století se zaměřením na hráčskou základnu
Nguyen, Duc Tuan ; Mazaná, Vladislava (vedoucí práce) ; Horák, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zmapování korejského herního průmyslu v 21.století, jeho porovnání se zeměmi v regionu a pohled na demografii hráčů. V první části práce budou vysvětleny základní pojmy, typy her a platforem, na tyto naváže prezentace korejského herního průmyslu. Hlavním tématem výzkumu bude srovnání se zeměmi v regionu, konkrétně s čínským a japonským herním průmyslem. V rámci tohoto srovnání budou vyzdvihnuty významné společnosti, vývojářská studia a prominentní herní tituly, které reprezentují Koreu, Čínu a Japonsko na světovém trhu. Další část práce bude zaměřena na hráčskou základnu a profesionální hráče Korejské republiky, opět ve srovnání s Čínou a Japonskem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.