|
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
|
|
Podnikatelský plán: založení kavárny
Kutalová, Lucie ; Librová, Lucie (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení nového podnikatelského subjektu, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány jednotlivé pojmy podnikatelského prostředí. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu podnikatelského prostředí nově vznikajícího podnikatelského subjektu. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz a zjištěných výstupů formulovány návrhy a doporučení pro založení nového podnikatelského subjektu.
|
|
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
|
|
Podnikatelský plán: založení kavárny
Kutalová, Lucie ; Librová, Lucie (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení nového podnikatelského subjektu, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány jednotlivé pojmy podnikatelského prostředí. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu podnikatelského prostředí nově vznikajícího podnikatelského subjektu. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz a zjištěných výstupů formulovány návrhy a doporučení pro založení nového podnikatelského subjektu.
|