Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
B2B komunikace v automobilové distribuci v České republice
Konečný, Jonáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bernátek, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu problematiky mezipodnikové komunikace v automobilové distribuci v České republice, při konkrétní aplikaci na značky Škoda, Volkswagen, Ford, Citroën a Mercedes-Benz. Za tímto účelem jsou zmapovány business-to-business marketingové aktivity praktikované automobilovými společnostmi a nástroje, které využívají. Práce také porovnává efektivitu komunikace zkoumaných značek.
Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Konečný, Jonáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kantorová, Martina (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.