Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Green marketing - aplikace na automobilový průmysl
Klimek, Dušan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá otázkou Green marketingu a jeho působení na lidi různého pohlaví, věku, vzdělání a povolání jako příjemce mediálních kampaní. Konkrétně se jedná o kampaně propagující tzv. ekologické (a tudíž i ekonomické) automobily. Tato bakalářská práce má tedy za cíl zkoumat propagaci takovýchto výrobků automobilového průmyslu a také to, zda-li tato reklama má smysl, tedy jestli je lidmi vnímána pozitivně a následně je, alespoň zčásti, odměněna reakcí v podobě koupi automobilu. Teoretická část práce je zaměřena obecněji na pojem green marketing a následnou aplikaci na automobilový průmysl, ta praktická potom interpretuje mé vlastní dosažené výsledky z výzkumu a ostatní získaná data a poznatky od konkrétního automobilového výrobce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.