Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra
Jílková, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Janatová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce bude navržení projektu k založení nového interního callcentra společnosti PFP s.r.o., která se zabývá především pojištěním motorových vozidel a stala se jako první porovnávačem produktů a cen na trhu pojištění. V práci bude popsáno fungování společnosti v době před založením callcentra a budou určena klíčová východiska, která firmu vedla k myšlence vybudování vlastního callcentra. Práce bude zaměřena především na vytipování a navržení vhodných procesů, které povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb při komunikaci s klienty společnosti PFP s.r.o. a zajistí také vyšší efektivitu zaměstnanců společnosti. V praktické části budou navrženy konkrétní úkony, které zajistí plynulý chod nového callcentra.
Finanční analýza podniku BIOFERM - lihovar Kolín, a.s.
Janatová, Lenka ; Rauš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na finanční analýzu a hodnocení finančního zdraví společnosti BIOFERM ? lihovar Kolín, a.s. za období pěti let 2002 ? 2006. V teoretické části jsou popsány metody finanční analýzy a predikční modely, které jsou následně v druhé praktické části využity k samotnému hodnocení analyzovaného podniku. Součástí praktické části je charakteristika odvětví, ve kterém podnik působí, charakteristika sledovaného podniku a zhodnocení jeho finanční situace pomocí horizontální a vertikální analýzy výkazů, poměrové analýzy, Altmanova bankrotního modelu, Kralickova Quicktestu a Grünwaldova bonitního modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.