Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Citlivostní analýza MKP modelu nárazové zkoušky
Jančář, Radek ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dlugoš, Jozef (vedoucí práce)
Deformace vozidla v důsledku nehody slouží jako vstupní údaj pro stanovení srážkové rychlosti vozidla pro účely znaleckého posudku. Jedna z možností výpočtu srážkové rychlosti je skrze verifikovaný konečno-prvkový model (MKP) nárazu vozidla. Vytvoření takového konečno-prvkového modelu je ovšem mimořádně časově i finančně náročné. Takový model obsahuje řadu zásadních zjednodušení, která lze bez předchozích zkušeností jen obtížně odhalit. Naštěstí existuje několik volně dostupných detailních MKP modelů, které byly ověřeny skutečnými testy. Právě na nich je možné zkoumat vliv různých způsobů modelování na pozorované parametry, jako je celková deformace nebo celková tuhost vozidla. Tato práce se zabývá vlivem podrobnosti geometrické rozlišovací úrovně, parametrů modelů materiálů a nastavení okrajových podmínek pro MKP model vozidla Chevrolet Silverado 1500, modelový rok 2014.
Problematika hodnocení produkce škodlivin ve výfukových plynech osobních vozidel
Jančář, Radek ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Práce rozebírá hodnocení homologačního měření produkce škodlivin osobních automobilů v Evropské unii. Chronologicky jsou popsány používané metodiky měření, včetně norem, které je popisují. Spolu s vylepšeními a nedostatky, které s sebou nové požadavky přinesly, je zmíněn i dopad na nové automobily a trendy, které emisní požadavky ovlivnily v oblasti vývoje automobilu. Hlavní část práce se zabývá měřením emisí ve skutečném provozu RDE a popisuje problematiku této přelomové metodiky.
Problematika hodnocení produkce škodlivin ve výfukových plynech osobních vozidel
Jančář, Radek ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Práce rozebírá hodnocení homologačního měření produkce škodlivin osobních automobilů v Evropské unii. Chronologicky jsou popsány používané metodiky měření, včetně norem, které je popisují. Spolu s vylepšeními a nedostatky, které s sebou nové požadavky přinesly, je zmíněn i dopad na nové automobily a trendy, které emisní požadavky ovlivnily v oblasti vývoje automobilu. Hlavní část práce se zabývá měřením emisí ve skutečném provozu RDE a popisuje problematiku této přelomové metodiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.