Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační program ve vybrané společnosti
Hadrabová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pilmaier, Adam (oponent)
Zpracovat strategickou analýzu vybrané společnosti. Popsat marketingový management a marketingový mix s důrazem na komunikační politiku firmy. Zpracovat návrh komunikačního programu.
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na reklamu
Hadrabová, Jitka ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak reklamy ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.