Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Hřebíčková, Michaela
HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu v oblasti sportu na generaci Y, a to zejména na Instagramu. Tato práce se skládá z teoretické části a vlastní části práce, která obsahuje analýzu dat získaných pomocí kvalitativního šetření ve formě rozhovorů s 5 respondenty. Dále také obsahuje kvantitativní šetření v podobě dotazníků, kde odpovědělo 157 respondentů. Výsledky těchto šetření ukazují, že generace Y v oblasti spotu není příliš ovlivněna influencer marketingem, ale také že by firmy tento způsob propagace měly využívat a kombinovat ho i s jinými formami marketingové komunikace. Na základě těchto zjištění je navrženo doporučení pro firmy, s jakými jinými formami marketingové komunikace influencer marketing kombinovat.
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Hřebíčková, Michaela
Diplomová práce se zabývá priming efektem a jeho vlivem na chování spotřebitele. Priming efekt je označován jako experimentální rámec ukazující, že zpracování dříve zjištěného podnětu ovlivňuje, jak reagujeme na později zjištěný podnět, a to na podvědomé úrovni. Tato práce se skládá z teoretické části a analytická části, která obsahuje pohled na současný stav e-commerce v ČR a výsledky zahraničních studií o vlivu priming efektu a také analýzu primárních dat získaných pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Výsledky analýzy primárních dat ukazují, že spotřebitelé jsou ovlivňováni některými druhy priming efektu. Na základě těchto zjištění bylo navrženo doporučení pro firmy, jak mohou dané druhy priming efektu využít ve svých marketingových kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.