| |
|
Další vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji
Fenklová, Eva
Diplomová práce se věnuje dalšímu vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji. Problematika byla podrobně studována prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu formou mnohonásobné případové studie - kvalitativní analýzy polostrukturovaných rozhovorů s osobami, které mají úzkou souvislost s dalším vzděláváním ve zkoumaném území. Realizovaný kvalitativní výzkum přináší širokou škálu dat týkajících se přístupu vedení škol a samotných gymnaziálních učitelů geografie k dalšímu vzdělávání, možností dalšího vzdělávání v Karlovarském kraji i následného transferu jeho výsledků do výuky geografie. Na základě dat získaných od dotčených osob byl vytvořen návrh na možné rozšíření nabídky dalšího vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji, který představuje podnět pro zvýšení kvality výuky geografie na gymnáziích v kraji.
|
|
Další vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji
Fenklová, Eva
Diplomová práce se věnuje dalšímu vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji. Problematika byla podrobně studována prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu formou mnohonásobné případové studie - kvalitativní analýzy polostrukturovaných rozhovorů s osobami, které mají úzkou souvislost s dalším vzděláváním ve zkoumaném území. Realizovaný kvalitativní výzkum přináší širokou škálu dat týkajících se přístupu vedení škol a samotných gymnaziálních učitelů geografie k dalšímu vzdělávání, možností dalšího vzdělávání v Karlovarském kraji i následného transferu jeho výsledků do výuky geografie. Na základě dat získaných od dotčených osob byl vytvořen návrh na možné rozšíření nabídky dalšího vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji, který představuje podnět pro zvýšení kvality výuky geografie na gymnáziích v kraji.
|
|
Další vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji
Fenklová, Eva ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Kühnlová, Hana (oponent)
Diplomová práce se věnuje dalšímu vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji. Problematika byla podrobně studována prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu formou mnohonásobné případové studie - kvalitativní analýzy polostrukturovaných rozhovorů s osobami, které mají úzkou souvislost s dalším vzděláváním ve zkoumaném území. Realizovaný kvalitativní výzkum přináší širokou škálu dat týkajících se přístupu vedení škol a samotných gymnaziálních učitelů geografie k dalšímu vzdělávání, možností dalšího vzdělávání v Karlovarském kraji i následného transferu jeho výsledků do výuky geografie. Na základě dat získaných od dotčených osob byl vytvořen návrh na možné rozšíření nabídky dalšího vzdělávání gymnaziálních učitelů geografie v Karlovarském kraji, který představuje podnět pro zvýšení kvality výuky geografie na gymnáziích v kraji.
|
| |