Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regresní hloubka a podobné metody
Dočekalová, Denisa ; Nagy, Stanislav (vedoucí práce) ; Omelka, Marek (oponent)
Zatímco poloprostorový medián jakožto robustní odhad střední hodnoty získává v po- sledních letech čím dál více na popularitě, regresní hloubka se i přes to, že je založena na podobném konceptu, stále řadí mezi relativně neznámé metody. Hlavním cílem této práce bylo tak především čtenáři přiblížit koncept robustní hloubky, ilustrovat její geome- trickou interpretaci, a poskytnout alespoň základní přehled poznatků, ke kterým v rámci jednotlivých výzkumů došlo. Na závěr byla pak provedena malá simulační studie, která srovnává odhad metodou regresní hloubky s vybranými, v praxi běžně používanými od- hady, a to konkrétně s odhadem metodou nejmenších absolutních odchylek a s odhadem metodou nejmenších čtverců. 1
Hloubka dvourozměrných dat
Dočekalová, Denisa ; Šír, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hlubinka, Daniel (oponent)
V této práci shrnujeme základní informace týkající se polorovinové hloub- ky, jakožto jedné z hloubkových funkcí. Práce je rozdělena na dvě části. V první části se zabýváme polorovinovou hloubkou založenou na distribuční funkci, popisujeme její základní vlastnosti a zavádíme pojmy hloubkových kontur, centrálních regionů a polorovinového mediánu. Těmto pojmům se pak věnujeme i ve zbytku kapitoly, a to hlavně se zaměřením na polorovinový medián a jeho chování. Ve druhé části práce se pak zabýváme polorovinovou hloubkou založenou pouze na náhodném výběru, a to se zaměřením na me- tody vizualizace dat. Těmito metodami jsou zobrazování hloubkových kontur a takzvaný bagplot. Součástí této práce jsou také obrázky hloubkových kon- tur pro konkrétní typy rozdělení, které byly získané pomocí implementace algoritmu na jejich výpočet v softwaru Mathematica. 1
Marketingová strategie společnosti Tipsport
Lukáčová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Dočekalová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obecně, marketingu ve službách a strategickém marketingovém řízení, které slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je věnována společnosti Tipsport a.s., kde je kladen důraz na její marketingový mix, konkurenci a SWOT analýzu. Součástí je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.