|
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Brodský, Marek
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření, které-ho se zúčastnilo 434 respondentů, je složeno z otevřených a uzavřených otázek, respondenti jsou zákazníci jak bezobalových prodejen, tak i klasických prodejen. Na základě dosažených poznatků z teoretické a vlastní části jsou navrhnuta doporučení pro oblast marketingu bezobalové prodejny, jako například větší propagace prodejny pomocí sociálních sítí. Pro respondenty je také důležitá šíře a kvalita sortimentu.
|