Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Supervize jako nástroj podpory a rozvoje zaměstnanců základních škol
Borovcová, Markéta ; Fonville, Alexandra (vedoucí práce) ; Vojtko, Tibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá supervizí jako nástrojem podpory a rozvoje zaměstnanců základních škol. Cílem diplomové práce je analyzovat proces implementace služby supervize na základní školy a zkoumat různé možnosti a formy jejího využití u zaměstnanců základních škol. Nejprve se práce zaměřuje na definici, cíle a funkce supervize. Dále zkoumá možné formy a využití supervize u zaměstnanců základních škol včetně její historie a aktuálního stavu využívání v českém školství a pozornost je věnována také specifikům supervize ve školním prostředí oproti jiným oborům. Dále práce popisuje proces implementace služby supervize na základní školy včetně přípravné fáze před implementací a zabývá se podmínkami a faktory, které podporují úspěšnou implementaci a rozvoj supervizní praxe. Práce obsahuje empirické šetření, jehož cílem je analyzovat proces implementace a rozvoj supervizní praxe na základních školách v Praze a Středočeském kraji z pohledu vedoucích pracovníků základních škol a z pohledu supervizorů realizujících supervizi na základních školách, s důrazem na identifikaci faktorů, které úspěšnou implementaci a udržitelný rozvoj supervizní praxe podporují, včetně subjektivně vnímaných přínosů, bariér a limitů supervize na základních školách. Dílčím cílem bylo analyzovat aktuální stav využívání supervize na...
Personální marketing neziskových organizací
Borovcová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Bakalářská práce rozpracovává problematiku personálního marketingu a jeho aplikaci v praxi nestátních neziskových organizací. Cílem bakalářské práce je analyzovat personální marketing v nestátních neziskových organizacích se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Práce je zaměřena na základní znaky, účel a typologii neziskových organizací a popisuje jejich personální řízení a marketing. Pozornost je věnována personálnímu marketingu a jeho charakteristice, vývoji, významu a souvislosti se značkou zaměstnavatele. Popsána je aplikace marketingového mixu do personálního řízení, dále externí a interní personální marketing nestátních neziskových organizací, včetně popisu realizovaných personálních činností a využívaných nástrojů. Cílem kvalitativního šetření realizovaného formou rozhovorů s respondenty z nestátních neziskových organizací je analyzovat aktivity a nástroje personálního marketingu se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Součástí šetření je interpretace získaných dat a diskuse, ve které jsou popsány způsoby realizace personálního marketingu, které mohou za současných podmínek nestátní neziskové organizace poskytující služby v oblasti primární prevence začlenit do své praxe s cílem usnadnit a zefektivnit procesy získávání a stabilizace zaměstnanců....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.