Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivizační metody jako prostředek výuky
Blažková, Věra ; Vališová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Je zaměřena na problematiku aktivizačních metod souvisejících s metodami práce s texty a informacemi. Stěžejním tématem je uplatnění zmíněných vyučovacích metod ve výuce na střední škole. Práce sestává ze dvou na sebe navazujících částí. První část se zabývá poznatky teoretické povahy a obsahuje obecné vymezení vyučovacích metod jakožto součásti systému základních didaktických kategorií a popis více či méně frekventovaných vyučovacích metod souvisejících s tématem. Vyučovací metody jsou kladeny do souvislosti s osobností středoškoláka. Volba vyučovacích metod vycházející z klasifikací či kriteriálního členění se v textu pojí se specifikou pedagogických interakcí na střední škole. Druhá část je věnována výzkumnému šetření, jehož cílem je zmapování uplatnění metod práce s textem ve výuce na střední škole. Výzkumné šetření je koncipováno v širších souvislostech této problematiky za použití dvou výzkumných technik. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do tabulek, připojeny jsou pozorovací archy.
Aktivizační metody jako prostředek výuky
Blažková, Věra ; Dvořáková, Markéta (oponent) ; Vališová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce Je zaměřena na problematiku aktivizačních metod souvisejících s metodami práce s texty a informacemi. Stěžejním tématem je uplatnění zmíněných vyučovacích metod ve výuce na střední škole. Práce sestává ze dvou na sebe navazujících částí. První část se zabývá poznatky teoretické povahy a obsahuje obecné vymezení vyučovacích metod jakožto součásti systému základních didaktických kategorií a popis více či méně frekventovaných vyučovacích metod souvisejících s tématem. Vyučovací metody jsou kladeny do souvislosti s osobností středoškoláka. Volba vyučovacích metod vycházející z klasifikací či kriteriálního členění se v textu pojí se specifikou pedagogických interakcí na střední škole. Druhá část je věnována výzkumnému šetření, jehož cílem je zmapování uplatnění metod práce s textem ve výuce na střední škole. Výzkumné šetření je koncipováno v širších souvislostech této problematiky za použití dvou výzkumných technik. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do tabulek, připojeny jsou pozorovací archy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.