Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Startegie návrhu a řízení elektronického obchodu
Čermák, Milan ; Procházka, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi realizace a vylepšení elektronického obchodu a vytvářením modelu strategického řízení elektronického obchodu, který mohou využít jak začínající firmy, tak společnosti které elektronický obchod již využívají, ale plánují jej nadále rozvíjet.
Znalosti marketingu pro e-business
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.
Startegie návrhu a řízení elektronického obchodu
Čermák, Milan ; Procházka, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi realizace a vylepšení elektronického obchodu a vytvářením modelu strategického řízení elektronického obchodu, který mohou využít jak začínající firmy, tak společnosti které elektronický obchod již využívají, ale plánují jej nadále rozvíjet.
Znalosti marketingu pro e-business
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.