|
Logistika v nadnárodní společnosti
Vilímková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce je zaměřena na popis toku zboží a dokumentů v rámci nadnárodní společnosti. Za nadnárodní společnost byla vybrána firma Schneider-Electric. Tudíž veškerý popis je vztáhnut na tuto společnost.První polovina práce je tvořena teoretickou částí, vysvětlující pojmy nadnárodní koncern,logistika,management zásob.Druhá část práce je věnována právě společnosti Schneider-Electric, jejímu rozděleni, jak ve světě tak v České republice, dále popisu toku zboží a objednávky a vysvětlení řízení zásob v této společnosti. V závěru druhé části práce je zmíněn základní princip skladování, rozmístění skladu a druhy přepravy využívané ve společnosti Schneider-Electric.
|
| |
| |
|
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
|
|
Společenská odpovědnost obchodních firem
Škrancová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá společenskou odpovědností obchodních firem na českém trhu. Popisuje teoretický koncept tohoto odpovědného chování, ale i praktické ukázky firem, které se tohoto konceptu zhostily s větší či menší úspěšností. V další části jsou popsány i případy, kdy firmy tento koncept porušují, a to v několika oblastech - vůči zákazníkům, zaměstnancům, svým partnerům a životnímu prostředí.
|
| |
|
Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.
|
| |
|
Logistika maloobchodu
Meluzín, Michal ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce se snaží zdůraznit vzrůstající význam kvalitního zajištění logistiky jakožto rozhodujícího faktoru diferenciace výrobků a služeb. Snaží se nastínit význam a obsah tohoto pojmu, s cílem přiblížit důležitost logistických procesů. Primárně je pak práce zaměřena na logistické funkce v oblasti maloobchodu, její hlavní částí je případová studie, popisující úspěšnou aplikaci logistiky v malé příměstské samoobsluze.
|
| |