Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Hadáčková, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rostoucím významem průmyslového vlastnictví v současnosti. Cílem práce je ocenit značku jako nehmotný majetek firmy. Práce je rozdělena do dvou částí.V teoretické části práce je popsán pojem ochranná známka a značka, rozdělení nehmotného majetku v českém zákonodárství. Dále jsou zde popsány metody ocenění ochranné známky. V praktické části bude ukázán postup ocenění konkrétní obchodní značky nákladovou metodou, metodou licenční analogie a metodou reziduálních zisků. V závěru práce jsou zhodnoceny použité metody a postupy.
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pavezová, Iveta (oponent)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Rodinné podnikání ve vybraném regionu
Hurtová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vojtko, Viktor (oponent)
není k dispozici ...
Rodinné podnikání ve vybraném regionu
Versichová, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Teoretické aspekty rodinného podnikání. Analýza historických kořenů rodinného podnikání. Perspektivy rodinného podnikání v ČR. Řešení problematiky sporů v rodinných firmách. Výběr konkrétních firem v Západočeském regionu v kategorii rodinného podniku, formulace koncepce jejího rozvoje.
Category management v pojetí maloobchodního řetězce Globus
Křiklan, Petr Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Berg, Miroslav (oponent)
Category management je jednou z metod vedoucí v maloobchodě ke zdokonalování spokojeností zákazníků při nákupu zboží či služeb. Metoda je založena na aplikaci teorie řízení sortimentních oblastí zboží jako samostatných obchodních jednotek. Klíčovou roli v zavádění Category managementu hraje znalost potřeb zákazníků a spolupráce maloobchodníka a dodavatele na společných firemních strategiích. Současné metody a teorie užívané v praxi při zavádění Category managementu do sítě maloobchodních prodejen Globus jsou předmětem této práce.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Marketingové řízení ve vybrané společnosti
Fišerová, Andrea Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jirovský, Jiří (oponent)
Cílem práce je provést analýzu marketingových činností a procesů ve společnosti Hewlett-Packard s.r.o. se zaměřením na podstatu a fungování Event Marketingu ve skupině Technology Solutions Group. Navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti marketingového řízení.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.