National Repository of Grey Literature 775 records found  beginprevious768 - 775  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Dopad redistribuce a ekonomické výkonnosti na chudobu
Novák, Miroslav ; Izák, Vratislav (advisor)
Práce identifikuje a zkoumá vzájemné vztahy mezi veličinami chudoba, redistribuce a ekonomická výkonnost. Je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou tyto veličiny představeny a blíže rozebrány. V analytické části je zmapována škála ukazatelů, které charakterizují chudobu, redistribuci a ekonomickou výkonnost. Je zde analyzován vztah mezi výší chudoby na straně jedné, redistribucí a ekonomickou výkonností na straně druhé.
Specifika řízení jednotlivých fází životního cyklu firmy
Böhmová, Jana ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Charakteristika jednotlivých fází životního cyklu firmy. Založení, růst, krize a zánik podnikatelského subjektu. Řízení jednotlivých fází a průběh životního cyklu firmy Aleš Kučírek - Akonto.
Management and environment
Novák, Martin Bc. ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Niedoba, Petr (referee)
Práce hodnotí možnosti, které mají firmy na českém trhu v oblasti ochrany životního prostředí. Je zaměřena především na dobrovolné nástroje, které mohou společnosti zavést nad rámec plnění legislativních norem. Mimo to vysvětluje proč firmy na českém trhu zavádějí normy řady ISO 14000, jejich spokojenost s nimi a problémy, se kterými se setkali při jejich implementaci.
Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Mičková, Iveta ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Analýza příčin neúspěchu MSP
Daňková, Lenka ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Po vstupu České Republiky do EU se MSP (malé a střední podniky) musí potýkat s problémy, které přináší otevření trhů a příliv zahraniční konkurence. Pro působení podniku je podstatné také okolí v lokálním měřítku, ať již se jedná o okolí demografické, politické či sociální, které podstatným způsobem ovlivňuje veškeré procesy podnikání. Cílem diplomová práce je zhodnotit problematiku MSP s důrazem na analýzu příčin neúspěchu, která bude aplikována v podniku Mlékárna Varnsdorf s.r.o., jež se zabývá výrobou sýru eidam 30% a 40% ve dvou variantách ? klasik a bio, a spadá do kategorie MSP. Pro účely diagnostiky vnějšího i vnitřního prostředí a pro vytipování důležitých aspektů budoucího plánování bude využit zjednodušený postup tvorby SWOT analýzy. Domnívám se, že současný stav podniku není uspokojivý. V práci se pokusím zhodnotit současnou situaci mlékárny za účelem potvrzení nebo nepotvrzení stanovené hypotézy. Zamýšleným výstupem budou zjištěné příčiny dosavadní situace podniku se zaměřením na překážky okolního prostředí, které staví podnik do nepříznivé pozice na trhu, a nedostatky uvnitř podniku, které mohou být z pozice vedení korigovány. Výchozím bodem bude navržení přijatelného řešení pro podnik. Diplomová práce bude koncipována tak, aby našla praktické využití. Pevně věřím, že tato práce bude přínosem a obecným vodítkem pro vedení podniku Mlékárna Varnsdorf s.r.o.
Síťové struktury
Myšková, Romana ; Dědina, Jiří (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Má práce je zaměřena na problematiku síťových struktur. Postupně zde představuji franchising, amébu a strategické podnikatelské jednotky. Praktická část se zabývá Značkovými hospodami Staropramen, které fungují na bázi franchisingu.
Tourism and recreation in the microregion of municipality association of Toulovcovy Maštale
Hartmanová, Martina ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce vyhodnocuje možnosti rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Toulovcovy Maštale. Jeho přírodní potenciál, atraktivitu území, finanční prostředky, marketing, infrastrukturu apod. Hodnotí práci sdružení za dobu jeho existence v oblasti rozvoje CR. Výjmenovává kritické oblasti a nastiňuje možnosti jejich řešení. Uvádí konkrétní doporučení.
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.

National Repository of Grey Literature : 775 records found   beginprevious768 - 775  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.