National Repository of Grey Literature 622 records found  beginprevious561 - 570nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Podnikání ve specifickém odvětví služeb
Jiroušová, Šárka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem práce je revize desetileté existence firmy Skischool Krkonoše, podnikající ve specifickém odvětví služeb. Práce je zaměřena na silné a slabé stránky fungování firmy s důrazem na vnější a vnitřní design, nabídku služeb a reklamu. Součástí jsou konkrétní návrhy na zdokonalení poskytovaných služeb.
Corporate Governance
Závodná, Zuzana ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee)
Práce pojednává o správě a řízení společnosti v návaznosti na aplikaci principů společenské odpovědnosti na dodavatelský řetězec. Charakterizuje podstatu problematiky správy a řízení společnosti a dále se zaměřuje na popis cest a způsobů, jakými firma šíří myšlenky odpovědného přístupu na své dodavatele. Uvádí možné problémy a způsoby jejich řešení. Dodržování etických či enviromentálních principů subdodavatele a dodavatele je pro firmu jednak známkou jeho etického podnikání a jednak může šetrný přístup dodavatele přispět k pečlivě budovanému renomé firmy samotné.
Role rodinných podniků
Svobodová, Zdena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Bakalářská práce se zabývá rodinnými podniky a jejich významem a rolí v jednotlivých ekonomikách. První část obsahuje několik přístupů k definici rodinného podniku, popisuje kladné a záporné stránky tohoto podniku a faktory, které stojí za jeho úspěchem. Dále se věnuje problematice nástupnictví a typologii rodinných podniků. Ve druhé části je zkoumána role rodinných podniků ve světě. Nejprve je analyzována situace v ?západních zemích?, především v Německu, poté zhodnocena role rodinných konglomerátů v rozvíjejících se trzích a popsána situace rodinného podnikání v České republice. Práce je zakončena charakteristikou německého rodinného podniku TRUMPF a přehledem největších rodinných podniků světa.
Hodnocení nákupního centra Palladium
Kulíšková, Petra ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
Strategie firmy podnikající v oblasti školství (vybrané problémy)
Cajchanová, Oľga ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem této práce je prozkoumat jakou strategii volí pro vybrané oblasti MŠ FlowerGarten, anglické jazykové centrum, které se orientuje na děti v předškolním věku a zajišťuje pro ně půldenní i celodenní program v angličtině. Pozornost jsem zaměřila zejména na specializaci MŠ, tj. nabízený denní program pro děti a rozšiřující aktivity, příp. speciální akce, které zpestřují a obohacují základní program nabízený MŠ. Dále mě zajímalo, jak probíhá komunikace a spolupráce s rodiči a jakým způsobem udržuje MŠ vztah s veřejností. Zároveň jsem chtěla zjistit, jaké jsou priority rodičů pro výběr MŠ pro jejich potomka a současně jak hodnotí nabízené služby a kvalitu MŠ FlowerGarten.
The current global ethical challenges in antropo and intersocial plane
Zeman, Jakub ; Džbánková, Zuzana (advisor) ; Sirůček, Pavel (referee)
This work deals with the creation of value-ethical base in western civilization, which is determined by the exponential development in the field of science and technology, economy and society. This brings new characteristics and requirements for streamlining existence of each individual. Despite the definition of critical spheres in the life of man influenced by such turbulent changes passes work on the analysis of indidvidual integration into surrounding reality, and finally gets to the very creation of ethical standards, their sources and search capabilities to the positive changes in this field.
Merchandising
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována charakterizování obecných principů merchandisingu ve vztahu k nákupnímu prostředí, prezentaci zboží a segmentaci zákazníků dle způsobu nakupování. Druhá část se zabývá zkoumáním a posuzováním uplatňování těchto principů v české maloobchodní praxi, a to v různých provozních typech prodejen (hypermarket, supermarket, diskontní prodejna apod.).
Klíčové faktory pro výběr dodavatele do podnikové sítě
Kotíková, Vanda ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce se zaměřuje v teoretické části na dodavatele obecně. V úvodní časti je definován útvar nákupu a jeho funkce. V další části popisuje odběratelsko-dodavatelské vztahy a jejich význam a podrobněji je zde popsána politika vztahů s dodavateli. Na závěr teoretické části je popsán způsob hodnocení dodavatelů a kriteria hodnocení dodavatelů. Praktická část se soustředí na společnost Škoda Auto a.s. a způsob výběru dodavatelů. Podrobně popisuje registrační proces,nákupní proces a vyhodnocení dodavatelů. Na závěr jsou v práci uvedeny systémy využívané v procesu nákupu.
Založení malé firmy podnikající v oblasti služeb ? vybrané problémy
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce se zabývá obecnými předpoklady pro podnikání a navrhuje možný postup při určení připravenosti podnikat. Seznamuje s charakteristikami jednotlivých právních forem, pomáhá s jejím výběrem a nabízí detailní návod na založení firmy formou veřejné obchodní společnosti s důrazem na povinné formální náležitosti. Dále jsou popsány některé způsoby propagace začínající firmy a po vytvoření segmentace zákazníků definovány požadavky na webovou prezentaci konkrétního podniku.
Music in commercial environment, its influence on psyche and shopping behaviour of human
Mrkvová, Tereza ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
This bachelor thesis deals with the topic Music in commercial environment, its influence on psyche and shopping behaviour of human. The goal of this thesis is to characterize the position of music in commercial environment, state present and future opportunities how to use music in this environment and also to find the influence of music on human and its behaviour. The first chapter states that the music can really influence human and its perception of things. Music can influence human mood, feelings, perception of environment and product and it can affect also human behaviour and performance. Second chapter lists theories which explain the influence of music and the schemes of the influencing process on human. These theories are in the third chapter connected with the real influence on human behaviour and demonstrated on performed experiments. In the fourth chapter there are named present and future trends concerning music in commercial environment, for instance ambient music, sonic branding, and sensory merchandising. The fifth chapter deals with problem concerning ethical and health aspects, because music in commercial environment influences human subconsciously. Last chapter tries to evaluate the development of music in commercial environment in the future. Music is very important part of commercial environment, which offers a lot of opportunities for the future. Unfortunately, the potential of music is currently being underestimated. With help of music can be influenced not only a mental but also a physical part of human personality and also shopping decision-taking and shopping behaviour.

National Repository of Grey Literature : 622 records found   beginprevious561 - 570nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.