| |
| |
|
Návrh, vývoj a realizace měření vibrací jedoucího kola metra bez a s přídavným tlumičem
Pešek, Luděk ; Vaněk, František ; Vaněk, Petr ; Cibulka, Jan
Cílem této práce byl návrh, vývoj a realizace měření vibrací (zrychlení) jedoucího kola vozu metra bez a s přídavným tlumičem radiotelemetrickou metodou s čtyřmi měřícími kanály při provozním měření vibrací a hlučnosti. Ve zprávě je popsána metodika měření a způsob dynamické analýzy provozního srovnávacího měření kol metra bez a s přídavnými tlumícím členy při jízdě na různých profilech trati jako oblouk či přímá trať při různých rychlostech a při režimu brždění. Výstupní signály akcelometrů se vysokofrekvenčně přenášely radiotelemetrickou aparaturou vyvinutou v ÚT. Pro digitálně zaznamenané časové průběhy signálů byly vyhodnoceny 1/3 oktávové a časo-frekvenční charakteristiky zrychlení a akustického tlaku pro jednotlivé režimy jízd.
|
| |
| |
| |
| |
|
Firemní kultura firmy Hyundai
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení s firmou Hyundai a přiblížení určitých aspektů, které musely být zváženy, než byl výrobní závod v Nošovicích postaven. Mezi aspekty, které musí být zváženy při výstavbě nových závodů, patří ekonomická situace České a Korejské republiky a také kulturní rozdíly obou zemí, kterými jsem se výhradně v této bakalářské práci zabývala. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a každá z nich vždy obsahuje teoretickou část a konkrétní příklad. První kapitola se zabývá ekonomickou situací v České a Korejské republice a jejich vzájemným zahraničním obchodem. Druhá kapitola se věnuje české a korejské kultuře a poukazuje na rozdíly a shody daných kultur. Třetí kapitola podrobně popisuje firemní kulturu firmy Hyundai. Práce na téma firemní kultura Hyundai byla velmi zajímavá a obohacující.
|
|
Zavádění standardu Investors in People
Pilíšková, Marika ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Teoretická část: charakteristika standardu Investors in People, jeho filozofie, principy, ukazatele a jednotlivé fáze implementace. Praktická část: analýza přínosů programu IIP v podnicích, které jsou držiteli standardu IIP, demonstrace jednotlivých fází implementace IIP a analýza úrovně naplňování principů a ukazatelů IIP vybraného podniku, vyvození doporučení a návrhů podnikům, které se rozhodnou tento standard zavést.
|
|
Lokalizace automobilových firem v České republice
Černovská, Stanislava ; Čadil, Jan (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Práce se zabývá lokalizací automobilových firem v České republice. Hlavním cílem je zjistit lokalizační faktory nově příchozích firem automobilového průmyslu do České republiky. Práce se zaměřuje na historický vývoj lokalizačních teorií, ekonomické aspekty lokalizace, prostorovou analýzu (zejména na lokalizační kvocient a lokalizační křivku). Praktická část obsahuje charakteristiky dvou největších nově příchozích automobilových firem do České republiky, vyhodnocení dotazníkového šetření, výpočet lokalizačních kvocientů a sestavení lokalizační křivky.
|