Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 622 záznamů.  začátekpředchozí531 - 540dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obchodní vybavenosti Jesenice
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní vybavenost obce Jesenice a zhodnotit, na kolik počet provozních jednotek, jejich charakter a rozmístění odpovídá nárokům stále zvyšujícího se počtu obyvatel. V teoretické části se zabývám územní analýzou, problematikou lokalizace maloobchodu a vymezením základních provozních typů maloobchodních jednotek. V praktické části nejdříve uvádím základní charakteristiky této obce, sestavuji přehled všech maloobchodních jednotek,dále se zabývám lokalizací maloobchodu v Jesenici a možností posílení obchodní vybavenosti vlivem nové výstavby. V páté kapitole rozšiřuji dosud získané informace o výsledky dotazníkového průzkumu.
Podnikatelský plán na založení firmy (podnikající v oblasti pohostinství)
Pařízková, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl vypracování podnikatelského plánu na založení firmy podnikající v oblasti pohostinství (firmy Eifell s.r.o. provozující kavárnu Eifell Café), reflektující relevantní faktory, které mají na jeho vypracování, tedy na založení a fungování firmy Eifell s.r.o., vliv. Teoretická část obsahuje definici pojmů, obecnou charakteristikou podnikatelské činnosti, služeb v oblasti pohostinství, jakožto dílčí a specifické oblasti služeb, definici a základní náležitosti podnikatelského plánu. V druhé, praktické, části práce se nachází případová studie podnikatelského plánu, která je konkrétním naplněním jednotlivých složek podnikatelského plánu na založení kavárny Eifell Café.
Rebranding firmy (na konkrétním příkladu)
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o rebrandingu konkrétní společnosti. V teoretické části práce je rozebrána základní terminologie marketingu a rebrandingu. Jednotlivé pojmy jsou vysvětleny na konkrétních příkladech velkých společností. Dále se teoretická část práce zabývá positioningem. V praktické části je analyzována situace v reálné firmě. Ta musela díky únavě a nejednotnosti své corporate identity uvolnit pozici světového lídra na poli tiskových softwarů. Podařilo se jí však vyvinout nové produkty, které mají technologickou konkurenční výhodu. Zároveň se nové vedení společnosti rozhodlo podstoupit rebranding a repositioning. V práci je nastíněna současná situace a možnosti dalšího vývoje. V závěru práce je zhodnocen průběh rebrandingu.
Comparation of the institutions of customer protection in the Czech Republic, Slovak Republic and the European Union
Juriková, Ľubomíra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Obsahem bakalářské práce je vymezení a charakteristika institucionálního rámce ochrany spotřebitele v České republice, Slovenské republice a Evropské unii. Cílem práce je kromě charakteristiky jednotlivých národních orgánů a komparace důležitých aspektů ochrany spotřebitele v obou zemích také poukázání na vliv členstva v mezinárodním společenství Evropské unii.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Internet marketing and its use on the social web
Slavkovský, Matúš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zaměřit se na využívaní internetového marketingu na sociálních sítích a na základě dotazníku zjistit, jestli je internetová reklama na těchto sociálních sítích dostatečně vnímána a jaká je návštěvnost těchto sítí. Práce je rozdělena do tří částí. V první se věnuji marketingovému mixu na internetu a internetové reklamě. Druhá část se zabývá vybranými sociálními sítěmi. Třetí část se zaměřuje na rozbor mnou sestaveného dotazníku.
Komparace ochrany spotřebitele v České republice a Velké Británii
Kadavá, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Díky neustále se zvyšujícímu objemu mezinárodního obchodu, sílící globalizaci, rychlému technickému pokroku a rozvoji moderních komunikačních prostředků se ochrana spotřebitele stala jedním z klíčových témat současné společnosti. Cílem této bakalářské práce je porovnat systém ochrany spotřebitele v České republice a Velké Británii. K dosažení tohoto cíle jsem rozdělila práci do dvou částí. První část se týká ochrany spotřebitele v České republice. Zde je čtenář nejprve seznámen se základními pojmy, které se nějak ochrany spotřebitele dotýkají. Poté je uveden stručný vývoj ochrany spotřebitele na území České republiky, který je zachycen od 16. století do 90. let 20. století. V další části je tedy nastíněna současná právní úprava ochrany spotřebitele na území České republiky s uvedením nejdůležitějších zákonů, které se ochrany spotřebitele určitým způsobem dotýkají. Na konci první části jsou na straně jedné vyjmenovány vládní organizace, které se ochranou spotřebitele zabývají a které mají dohlížet na dodržování zákonů, na straně druhé pak nezávislé spotřebitelské organizace, jejichž úkolem je hájit zájmy spotřebitelů. Ve druhé části se zabývám ochranou spotřebitele ve Velké Británii, která je rozdělena do těch samých částí, jako část první. Na závěr je provedeno vlastní srovnání obou zemí.
Vstup retailingové firmy na čínský trh
Šlégl, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Vstup retailingové firmy na čínský trh" je popsání čínského retailingového trhu v širších souvislostech, a to včetně obsáhlého popisu Číny jako takové. Čínská lidová republika (dále pouze Čína) je nejlidnatější zemí světa. Retailingové řetězce jí proto čím dál tím více sledují kvůli možnému vstupu na tamní trh, který bude za několik desetiletí významnější než americký. Z tohoto důvodu chci v této diplomové práci popsat kompletní vývoj Číny od roku 1949 ve všech ekonomických oblastech, protože Čína je natolik obrovský a unikátní trh, že je ho potřeba pochopit komplexně. Diplomová práce je rozdělena na část o Číně a část o tamním retailingovém trhu. Část o Číně obsahuje geografický a historický popis, ale také popis reforem, analýzu HDP, mezinárodního obchodu nebo zahraničních investic. Naopak v části o retalingovém trhu je popsána jeho velikost, vývoj v čase ale také nejčastější formáty na trhu včetně největších hráčů. Toto je následováno analýzou amerického retailera Wal-Martu a francouzského Carrefouru na tamním trhu, kteří mají k čínskému trhu odlišný přístup.
Ovlivňování zákazníka v maloobchodě
Bernat, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje pojmy a oblasti důležité pro ovlinění zákakazníka v praxi. Hlavní část rozděluje marketingovou komunikaci a jednotlivé prvky přibližuje také za pomoci praktických příkladů. K práci patří i analýza dotazníkového šetření ukazující názory spotřebitele na tuto problematiku. Je možné tedy posoudit, nakolik si zákazníci jsou vědomi působících vlivů.
Use of marketing in the gastronomy
Teremová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto bakalářská práce pojednává o potřebě uplatnění a využití marketingu v oblasti pohostinství a stravování. Teoreticko-metodologická část je rozdělená do pěti kapitol a obsahuje definice a charakteristiky z oblasti pohostinství a stravovaní, charakteristiku marketingu a jeho využití v dané oblasti, informace o marketingovém plánu, o marketingovém mixu a o možnostech kontroly a hodnocení vybrané marketingové strategie. Na doplnění je součástí této části stručný vývoj pohostinství a stravovaní v ČR a současné trendy v tomto odvětví. Praktická část se zabývá deduktivním ověřením těchto poznatků na konkrétním praktickém příkladu. Začíná představením vybrané firmy a pokračuje analýzou její současné situace z externího i interního pohledu. Analýza její marketingové strategie dále zahrnuje rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V rámci tohoto jsou následně vyhodnocené oblasti, kde je zvolená strategie úspěšná a kde je tomu naopak. Na základě těchto výsledků je v závěru navrhnutý marketingový plán, teda doporučované marketingové cíle do budoucna a možné opatření k zlepšení marketingové činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 622 záznamů.   začátekpředchozí531 - 540dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.