| |
|
Optimalizace portfolia cenných papírů
Dopita, Radim ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Sojka, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na optimalizaci portfolia cenných papírů použitím hodnotového screeningu. V teoretické části jsou popsány základní teorie trhů, teorie moderního portfolia, typy diverzifikací a rizika spjatá s finančními aktivitami, základní kroky směřující k tomu stát se investorem. Praktická část je zaměřena na sestavení optimalizovaného portfolia akcií pomocí hodnotového screeningu, jeho fingovaný nákupu na newyorské burze (NYSE) s následným monitorováním vývoje kurzů takto vytvořeného portfolia.
|
| |
|
Financování projektů z fondů EU
Šoba, Jozef ; Šlofová, Daniela (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením způsobů financování investičního záměru společnosti se zaměřením na možnost financování projektu z fondů Evropské Unie. V teoretické části jsou diskutovány formy financování ze zdrojů Evropské Unie. Praktická část diplomové práce obsahuje zhodnocení investičních možností, přičemž uvažuji financování formou dotace z fondů Evropské Unie. Dále vypracování projektové žádosti a formulování vlastních návrhů a doporučení.
|
|
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
|
|
Podnikatelský plán restaurace
Ingrová, Lenka ; Klavík, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na vytvoření nové stylové restaurace v konkrétní lokalitě, tedy v mikroregionu Nový Dvůr. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska potencionálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Při výběru z uvedených variant budu přihlížet k výsledkům z předpokládaného cash flow a čisté současné hodnoty investice. V diplomové práci také zhodnotím rizika projektu.
|
|
Podnikatelský záměr
Fukátko, Petr ; Procházka, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení obchodu s městskými koly. Její první část je více teoretická a je zaměřena na analýzu okolí firmy. V druhé části je vypracována hlavní část podnikatelského plánu.
|
|
Financování projektů z fondů EU
Kovalčík, Martin ; Vymazal, Petr (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Projekty financované z fondů evropské unie pojednávají o možnostech a posouzení investic do projektů, které přináší prospěch veřejnému sektoru na úrovni regionů, ale i společnosti jako celku. Z tohoto důvodu mohou být financované z prostředků společenství EU. Cílem diplomové práce je nalézt konkrétní podnikatelský záměr ve zvoleném sektoru a vybrat varianty realizace. Na základě zjištěných podkladů tyto varianty analyzovat a finančně zhodnotit. V rámci diplomové práce bude řešen projekt rekonstrukce památné budovy v centru města Bohumín, vzniknou tak nové prostory pro městskou knihovnu a zázemí pro školící středisko komerčního i nekomerčního charakteru.
|
|
Podnikatelský záměr
Michalec, Martin ; Kliment, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika týkající investic v podobě podnikatelského záměru, jako nástroj sloužící k co nebližšímu zhodnocení skutečné situace v První brněnské strojírně Velká Bíteš, a.s. a v oblastech její činnosti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy, prezentuje zkoumanou oblast a zabývá se teoretickým popisem podnikatelského záměru. V analytické části je věnována pozornost jak oborovému prostředí firmy a konkurenci, tak i firmě samotné. Návrhová část obsahuje vyhodnocení možných alternativ a doporučené řešení situace v dané investiční činnosti.
|
|
Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
|