National Repository of Grey Literature 76 records found  beginprevious47 - 56nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fialová, Alžběta (referee)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Financial analysis of company ZKL Bearings CZ, a. s.
Egerová, Veronika Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Hůrská, Valérie (referee)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významnosti a uživatelích finanční analýzy, zdrojích dat potřebných pro její samotnou tvorbu a nastiňuje problém při interpretaci výsledných dat účetních výkazů. Dále jsou v teoretické části popsány metody, které se používají při tvorbě finanční analýzy, jedná se o metody rozboru absolutních, poměrových, rozdílových ukazatelů a rozbor bonitních a bankrotních modelů. V praktické části je popsán vznik, historie a činnost společnosti a dále na základě metod uvedených v teoretické části je vyhodnocen vývoj výsledných hodnot v porovnání s vývojem odvětvových průměrů.
Analýza rozvahy a výkazu zisku a ztráty ve firmě EKOKLIMA, a.s., Milevsko
Prokopová, Pavla ; Ezrová, Hana (advisor)
V práci je provedená horiznotální a vertikální analýza výkazů akciové společnosti EKOKLIMA za poslední tři roky (2004-2006).
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Moravia Lacto, a. s.
Antonyová, Jana ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce je věnována analýze marketingového mixu aplikovaného na firmu Moravia Lacto, a. s. Cílem práce je charakterizovat podnik a provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Následuje zhodnocení vhodnosti jejich užití ve firmě a navržení případných závěrečných doporučení ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
/
Novotná, Andrea ; Ezrová, Hana (advisor)
Cílem této BP je seznámit s možnostmi získání finančních podpor pro MSP. A to jak v rámci programů vytvářených státem, tak hlavně v rámci programů a grantů vytvořených EU právě na podporu podnikateslkých projektů podniaktelů z tothoto dynamicky se rozvíjejícího sektoru tržního hospodářství.
Analýza nástrojů marketingového mixu v České poště, s. p.
Lískovcová, Jaroslava ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce zaměřená na zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu u České pošty, s. p. Státní podnik, Česká pošta, se stal největším českým poskytovatelem poštovních služeb s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na trhu. Česká pošta, s. p. poskytuje široké spektrum poštovních služeb. Práce zaměřená pouze na produkty v oblasti expresních služeb, ve které se podnik nachází ve velmi silném konkurenčním prostředí. Dále na vývoj poštovnictví a historii České pošty, s. p. až po současnost, právní úpravu tohoto podniku, jak českou, tak evropskou a v neposlední řadě také na postavení státního podniku Česká pošta na současném komunikačním trhu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fiala, René (referee)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

National Repository of Grey Literature : 76 records found   beginprevious47 - 56nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.