Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 363 záznamů.  začátekpředchozí320 - 329dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand Placement ve filmu a v televizi
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.
Možnosti marketingu spotřebitelských úvěrů
Hromádková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rutová, Eva (oponent)
Práce pojednává o trhu spotřebitelských úvěrů se zaměřením na marketing v této oblasti. Poskytuje přehled o oblasti spotřebitelských úvěrů ? pojmech, legislativě, trzích i odhadu do budoucnosti. Mapuje teoretický aparát v oblasti marketingu služeb se zaměřením na marketing finančních služeb. V praktické části řeší konkrétní situaci z praxe. Popisuje ji, analyzuje, vyhledává příčiny a důsledky této situace a zkoumá názory spotřebitelů. Závěrem je doporučení týkající se konkrétní situace v praxi podpořené teoretickým aparátem a praktickými zkušenostmi. Práce byla vypracována při spolupráci se společností CETELEM ČR, a.s..
Category management na straně dodavatele
Tomšů, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Sottlová, Kamila (oponent)
Práce popisuje proces category managementu z pohledu dodavatele. Součástí je řešení konkrétního CM projektu, jehož hlavním cílem bylo připravit nové layouty a planogramy a provést sortimentní analýzu. Práce rovněž srovnává přístupy k CM spolupráci mezi vybranými mezinárodními obchodními řetězci, které působí na českém trhu. Součástí práce jsou doporučení pro budoucí CM praxi.
Analýza komunikačního mixu Dopravního podniku hlavního města Prahy, a. s.
Hais, Libor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dostál, Ivo (oponent)
Práce je analýzou marketinového komunikačního mixu Dopravního podniku hl. města Prahy. Blíže je zaměřena na cílovou skupinu zahraniční návštěvníci, přijíždějící do Prahy. Vychází ze statistických dat příjezdů turistů, hledá, popisuje a řeší nedostatky v komunikaci s nimi. Cílem práce je najít vhodné řešení zlepšení situace, což je splněno návrhem informačního letáku, který bude přeložen a distribuován ve více světových jazycích.
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Marketingový význam privátních značek
Kočová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hrušová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá marketingovým významem privátních značek v sortimentu potravinářského a drogistického zboží. Úvodní teoretická část zahrnuje popis důležitých aspektů odvětví maloobchodu, dále se zabývá vymezením pojmů značka a privátní značka (strategie privátních značek a jejich význam pro jednotlivé tržní subjekty). Následující kapitola analyzuje minulou, současnou situaci a možné budoucí trendy v oblasti privátních značek na základě dat společnosti The Nielsen Company. Důraz je kladen na evropský a český trh. Vlastní výzkum spočívá v identifikaci postojů českých spotřebitelů k sortimentu privátních značek metodou dotazování. Závěr tvoří formulace doporučení pro podnikovou praxi a shrnutí nejpodstatnějších poznatků.
Vnímaní značky Triola
Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.
Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Topolová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hron, Radek (oponent)
Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jindra, Josef (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Segmentace trhu čajů
Kábová, Markéta Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této práce bylo nalezení segmentů na trhu čajů. Po analýze a vyhodnocení získaných informací dospěla tato práce k popsání čtyř vzniklých segmentů. Mezi dílčí úkoly patřilo stanovení hypotéz, domněnek, které by mohly vystihovat stávající situaci na trhu a analýza výsledků z vlastního průzkumu. Součástí této práce jsou rovněž doporučení, jakým způsobem by se mohly firmy zaměřit na vzniklé tržní segmenty. Dotazníkem byly zjišťovány informace o tom, jaký čaj a kdy lidé pijí, z jakého důvodu, při jaké příležitosti, s kým a kde čaj pijí nejčastěji. Dále podle čeho se spotřebitelé rozhodují při koupi čaje, jaké vlastnosti by měl čaj mít. Výzkum se rovněž zaměřil na znalost reklamy a jednotlivých značek čajů. K dosažení zvoleného cíle byla použita metoda písemného dotazování, velikost šetřeného vzorku činila 100 respondentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 363 záznamů.   začátekpředchozí320 - 329dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.