Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán zdravotnické služby poskytující komplexní poradenství běžné populaci a sportovcům
Frouz, Tomáš ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Předložená diplomová práce seznamuje se zdravotním stavem současné populace v České republice a poukazuje především na strmý narůst civilizačních chorob spojených převážně s nevhodným životním stylem. Cílem práce je pak vypracování podnikatelského plánu vedoucího k založení společnosti, jež bude poskytovat služby v oblasti výživového poradenství, fyzioterapie, regenerace a pohybových aktivit. V teoretické části jsou definovány koncepty a východiska, z nichž diplomová práce vychází. Konkrétně se jedná o nástroje strategického řízení a náležitosti podnikatelského plánu. V teoretické části jsou dále vymezeny pojmy jako zdraví a zdravý životní styl. Praktická část zahrnuje část výzkumnou a analytickou, na jejichž základě je zpracován samotný podnikatelský plán. Metodologicky se jedná o kvantitativní výzkum, pro získání potřebných dat bylo využito techniky strukturovaného dotazníku. Analytická část pak zahrnuje analýzu obecného a oborového okolí, resp. vnitřního prostředí. Hlavní poznatky jsou shrnuty v provedené SWOT analýze. V závěru je realizovatelnost podnikatelského plánu zhodnocena. Navrhuji zde některá doporučení pro fungování společnosti v budoucnu. Klíčová slova: zdraví, zdravý životní styl, civilizační choroby, strategická analýza, strategické řízení, podnikatelský plán
Marketingový plán rozvoje pečovatelské služby Doksy
Jakoubková, Ilona ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingového plánu v oblasti rozvoje konkrétní pečovatelské služby. Cílem práce je pomocí vhodně zvoleného marketingového mixu rozšířit stávající terénní pečovatelskou službu. První, teoretická, část práce vysvětluje marketing, včetně souvisejících pojmů a rozebírá strategické řízení a koncept strategické analýzy. Popisuje zákon o sociálních službách a zásady péče o seniory v přirozeném prostředí, v důsledku demografického vývoje. Praktická část je členěna na kapitolu výzkumnou, zahrnující marketingový výzkum, provedený mezi uživateli terénních pečovatelských služeb a na kapitolu analytickou. Výsledky marketingové strategické analýzy jsou zahrnuty do SWOT analýzy. Na základě zjištěných podkladů je vypracován marketingový plán, v němž je zvolen vhodný marketingový mix pro rozšíření konkrétní terénní pečovatelské služby. Na závěr jsou zhodnoceny výsledky realizace marketingového plánu a provedeno další doporučení, které přispívá k rozšíření služeb a k úspěchu organizace na trhu. Klíčová slova: demografický vývoj, marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový plán, péče o seniory, strategické řízení, terénní pečovatelská služba
Podnikatelský plán soukromé ergoterapeutické praxe
Hromádková, Kateřina ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Předložená diplomová práce představuje oblast ergoterapie v poskytování rehabilitační péče a poukazuje na možnosti jejího využití v segmentu následné péče a terénní ambulantní praxi. Cílem práce je vypracovat návrh podnikatelského plánu na založení soukromé ergoterapeutické praxe, která by zajišťovala terapeutické služby a rehabilitaci osobám s přetrvávajícím funkčním deficitem v jejich vlastním sociálním prostředí nebo ergoterapeutické ambulanci. Teoretická část popisuje teoretická východiska podnikání, náležitosti nutné k založení soukromé praxe, koncept strategického řízení a analýzy, dále strukturu podnikatelského plánu a v neposlední řadě představuje obor ergoterapie, jeho historii, současnou problematiku i postavení v komplexní péči. Praktická část zahrnuje analytickou část, která popisuje kompletní strategickou analýzu, jejíž výsledky jsou shrnuty ve SWOT analýze a výzkumnou kapitolu popisující provedené dotazníkové šetření mezi lékaři, kteří jsou kompetentní ergoterapii předepisovat. Na základě zjištěných závěrů je vypracován podnikatelský plán soukromé ergoterapeutické praxe, poskytující své služby ambulantní a terénní formou. V závěru práce hodnotím, zda je tento podnikatelský záměr ve své podobě realizovatelný, výdělečný a konkurenceschopný, přičemž navrhuji řešení, která by napomohla...
Podnikatelský plán agentury domácí zdravotní péče
Brejchová, Jana ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Vrzáček, Petr (oponent)
Předložená diplomová práce představuje segment domácí zdravotní péče a poukazuje na jeho současnou i budoucí roli v systému zdravotní a sociální péče. Cílem práce je vypracovat návrh podnikatelského plánu na založení agentury domácí zdravotní péče, která by zajišťovala zdravotní služby nemocným v jejich vlastním sociálním prostředí. První část práce vymezuje teoretická východiska, z nichž magisterská práce vychází. Je zde představen koncept strategického řízení včetně popisu strategické analýzy, struktura podnikatelského plánu a jsou zde rovněž popsány aspekty zvažované při zahájení podnikání. Teoretická část práce zahrnuje také podrobné seznámení se segmentem domácí zdravotní péče včetně jeho vývoje a historie. Praktická část práce obsahuje nejprve výzkumnou a analytickou kapitolu. Tyto kapitoly popisují provedené dotazníkové šetření mezi praktickými lékaři a kompletní strategickou analýzu, jejichž výsledky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě těchto podkladů je vypracován podnikatelský plán agentury domácí péče. Na závěr hodnotím, zda by bylo možné podnikatelský záměr realizovat a odhaduji budoucí prognózu podniku. Zároveň navrhuji mnohá doporučení, která by měla přispět k úspěchu agentury. Klíčová slova: podnikatelský plán, domácí péče, zdravotní péče, dlouhodobá péče, strategická analýza
Marketing a zavedení placených služeb v Dětském rehabilitačním stacionáři
Vágnerová, Kateřina ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem spolu s popisem realizace změny v podobě zavedení placených služeb v Dětském rehabilitačním stacionáři Krajské Zdravotní a. s. - Nemocnice Teplice, o.z. Je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií marketingu. Jejím cílem je představit a srozumitelně vysvětlit co je marketing, k čemu slouží a proč je důležitý. Při jejím čtení se seznámíte s historií a vývojem marketingu, seznámíte se s jeho základními pojmy, jako je například trh, zákazník, produkt nebo služba. Dále vám představím, co se skrývá pod pojmy marketingový mix a marketingová strategie a co je jejich součástí. Samostatnou kapitolou jsou specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část má formu případové studie. Je ukázkou využití marketingu a jeho nástrojů v praxi. Popisuje jednotlivé části postupu při zavádění placených služeb v dětském rehabilitačním stacionáři. Obsahuje vysvětlení, proč bylo přistoupeno k tomuto kroku, popisuje způsob vedení zaměstnanců, analýzy, hledání cílové skupiny a následně i specifika s ní spojená, zpětnou vazbu a zhodnocení úspěšnosti projektu. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingová strategie, zákazník - klient, potřeba, produkt, služba
Plánování podnikatelské strategie při zavádění ambulantní terénní služby pro peritoneálně dialyzované pacienty (Podnikatelský plán)
Vojancová, Radmila ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu v oblasti zdravotnického sektoru. Jedná se o návrh podnikatelské strategie pro záměr zavedení ambulantní terénní služby pro peritoneálně dialyzované pacienty v rámci nestátního zdravotnického zařízení. Teoretická část práce je věnována charakteristice poskytované služby, včetně popisu současné situace a možností v péči o peritoneálně dialyzované pacienty v domácím prostředí v ČR i v zahraničí. Dále je popisován koncept strategického řízení a plánování, ze kterého jsem v diplomové práci vycházela při tvorbě vlastního podnikatelského plánu. V praktické části, jejíž součástí je charakteristika organizace, která bude službu poskytovat, jsem vytvořila konkrétní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných závěrů strategické analýzy. V závěru práce je prezentována zpětná vazba od zainteresovaných osob, kterou jsem využila při finalizaci podnikatelského plánu. Cílem práce bylo představení metodologie vzniku podnikatelského plánu, který bude podkladem ke strategickému řízení rozvoje organizace, v rozšíření služby o nemocné prostřednictvím zavedení ambulantní terénní služby pro peritoneální pacienty. Klíčová slova: podnikatelská strategie, podnikatelský plán, dialýza, peritoneální dialýza, asistovaná peritoneální dialýza
Spokojenost pacientů a personálu s dobrovolnickým programem v nemocnici Teplice
Berkyová, Zuzana ; Štverka Kořínková, Ivana (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma "Spokojenost pacientů a personálu s dobrovolnickým programem v Nemocnici Teplice" je zmapovat stav programu "Dobrovolníci v nemocnicích" v Teplické nemocnici, zjistit, jak si program v nemocnici stojí, kde má silná a slabá místa. Tato práce bude využitelná nejen pro koordinátora dobrovolníků v této nemocnici, ale jistě i pro vedení nemocnice, neboť může sledovat, nakolik je pro nemocnici přínosem, jakým způsobem se program posouvá a vyvíjí a může přispět k rozhodování o jeho dalším vývoji. První část této práce je teoretická. Tvoří ji kapitoly, které se zabývají historickým vývojem dobrovolnictví nejen v České republice, ale i v zahraničí, legislativou týkající se této problematiky, popisem osobnosti dobrovolníka i dalších osob fungujících v dobrovolnictví, apod. Praktická část se věnuje použitým výzkumným metodám, výběru vzorku respondentů, a analýzou dat získaných od respondentů v průběhu daného kvalitativního výzkumu. Respondenty tohoto výzkumu bude personál a pacienti Nemocnice Teplice, jejichž oddělení s dobrovolníky spolupracuje či v minulosti spolupracovalo. Podkladem pro třetí část této magisterské práce byly výsledky kvalitativního šetření s výše uvedenými respondenty. Součástí třetí - závěrečné - části bude i návrh na eventuelní změny týkající se propagace...
Bussines plán soukromé agentury
Maryšková, Andrea ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Kemény, Irena (oponent)
Předložená diplomová práce seznamuje s rolí porodní asistentky v poskytování péče a prodiskutovává všechny náležitosti k vytvoření soukromé praxe zajišťující edukační a poradenské činnosti v oblasti těhotenství, šestinedělí a péči o novorozence. Cílem této práce je ukázat možnost založení soukromé praxe na základě vypracování podnikatelského plánu. Teoretická část pojednává o postavení porodní asistentky v oblasti poskytování zdravotní péče, dále představuje jednotlivé náležitosti k uskutečnění podnikatelského záměru a v neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé analýzy nutné k vytvoření vlastního podnikatelského záměru. Praktická část je rozdělena na část analytickou a na vlastní podnikatelský plán Na základě provedené analýzy vnějšího a vnitřního prostředí byla sestavena SWOT analýza. Zpracované analýzy jsou výchozím bodem pro sestavení podnikatelského plánu, a to ve struktuře definované teoretickou částí. Stěžejními body podnikatelského plánu jsou marketingový mix, který představuje nezbytné kroky ke "vzbuzení" poptávky po nabízených službách, a vypracování finanční analýzy s vyčíslením předpokládaných investice a nákladů na uskutečnění podnikatelského záměru. Hlavním přínosem mé práce je zformulování komplexního návrhu podnikatelského plánu pro podnikatelský záměr nelékařského zdravotnického pracovníka.
Krizový management ve zdravotnickém zařízení
Pírková, Vendula ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Tato magisterská práce se zabývá řízením personální krize ve zdravotnické organizaci způsobené vlivem vnějších příčin. První část teoretická se zabývá představením oboru ošetřovatelství a sledováním kvality poskytované ošetřovatelské péče. Dále se věnuji popisu systému péče o zaměstnance. Představuji řízení změny. Podrobněji se zabývám řízením organizace v krizi, identifikováním příčin krize a následným řešením a snižováním negativních dopadů krize na organizaci. Druhá část je praktická a popisuje vývoj krize a způsobu řešení zvládání dopadů krize na poskytování zdravotních služeb v Nemocnici Benešov v průběhu 1 roku. Představuji indikátory upozorňující na vznik krize a způsob zvládání krize managementem organizace. Součástí této magisterské práce je vypracování doporučení ostatním managementům, jejichž organizace se dostala do krize podobného charakteru.
Založení kardiologické ambulance (podnikatelský plán)
Kotlíková, Jitka ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Vachek, Stanislav (oponent)
Předkládaná magisterská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu v oblasti zdravotnického sektoru. Jedná se o návrh podnikatelské strategie, na základě které bude založena kardiologické ambulance, detašované pracoviště Nemocnice Havlíčkův Brod, prostřednictvím kterého nemocnice rozšíří své služby o nemocné. Teoretická část popisuje koncept strategického řízení, který jsem v práci uplatnila. Dále vymezuje pojem ambulantní kardiologická péče a zaměřuje se na současnou situaci v kardiologii v České republice. Další kapitoly se postupně zaměřují na charakteristiku nemocnice a její současné pozice, následně je provedena strategická analýza. Ze zjištěných závěrů analýzy je vytvořen návrh podnikatelského plánu na založení kardiologické ambulance, která bude poskytovat specializovanou péči nemocným se srdečně cévním onemocněním mimo okresní spádovou oblast nemocnice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.