Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Jelínková, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza online komunikace Českých center a návrh její nové strategie v teoretické části představuje specifika marketingu a komunikace na internetu, nejčastěji využívané kanály a trendy jejich užití. Popisuje rovněž vybrané aspekty kulturní diplomacie a objasňuje činnost a poslání Českých center, příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu online komunikace centrály i poboček organizace, konkurenční analýzu internetové komunikace kulturních institutů Slovenska, Polska a Maďarska a nejlepší příklady v oblasti představující výběr online prezentace British Council, Goethe-Institutu a Dánského kulturního institutu. Další část se věnuje výsledkům interního průzkumu názorů pracovníků Českých center. Závěrečná část navrhuje novou strategii online komunikace, její cílové skupiny, cíle a komunikační mix. Cílem práce bylo ukázat postavení online komunikace Českých center na konkurenčním trhu a doporučit organizaci směr k jejímu zlepšení mimojiné propojením a důslednějším využitím online kanálů, přestavbou webu a zvýšením aktivity na sociálních sítích.
Analýza účinnosti affiliate marketingu na trhu letenek
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje oblasti affiliate marketingu z pohledu affiliate prodejce a rovněž z pohledu affiliate společnosti. V teoretické části je charakterizován pojem affiliate marketing, a jsou definovány základní subjekty. Dále je nastíněna problematika affiliate společností, které se zabývají affiliate prodejem letenek v České republice. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány a spolu s výsledky z hypotéz jsou stanovena taková doporučení, která vedou ke zvýšení účinnosti affiliate marketingu jak na straně affiliate prodejce, tak na straně affiliate společnosti.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Business Intelligence a problematika datového skladu
Kopalová, Pavlína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V mé bakalářské práci se zabývám relativně novou problematikou Business Intelligence. Zaměřuji se zejména na problematiku datových skladů. Na jejich tvorbu, údržbu a efektivitu. Zabývám se datovým skladem jako základním kamenem pro aplikace Business Intelligence (BI). V mé práci se zabývám tvorbou datového skladu, jeho efektivitou, jak jej vytvořit a udržovat. V praktické části popisuji a hodnotím budování datového skladu ve společnosti Nutricia, a.s. Tohoto projektu jsem se osobně účastnila a čerpám z poznatků z praxe. Popisuji a hodnotím zakládání datového skladu. V mé práci se zabývám možnými datovými zdroji. V závěru mé práce hodnotím celkovou efektivitu datového skladu a pokusila jsem se o několik pravidel, které je podle mého názoru dobré dodržovat, pokud datový sklad zakládáme.
Monitorování sociálních médií
Švejnohová, Tereza ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem práce je doporučení optimálního postupu pro efektivní využití a monitorování sociálních médií firmou na základě měření výkonnosti a dosahu profilů firmy na sociálních médiích a rovněž doporučení pro účelnou správu profilů. Cíle práce má být dosaženo na základě metod pozorování, komparace a případové studie. Teoretická část je věnovaná všeobecnému výkladu pojmu sociální média a druhům produktů pro jejich správu a monitorování. Praktická část se pak zabývá případovou studií a analýzou v praxi.
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Svojšová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány postupy, které realitní kanceláře používají v praxi. Poté jsou na základě provedeného dotazníkového šetření vybrané postupy aplikovány a vyhodnoceny pro případ konkrétní realitní kanceláře. Na konci kapitoly jsou opatření, která mohou potenciálně navýšit důvěryhodnost realitní kanceláře, shrnuta a zhodnocena, zda jsou optimálním řešením.
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci této sociální sítě a předkládá návrh optimálního řešení pro zapojení firem do jejího fungování. Zjištěné poznatky byly v průběhu psaní práce prakticky aplikovány na již existující profil e-shopu www.milujito.cz na Facebooku.
Faktory ovlivňující výběr e-shopu při realizaci nákupu
Lovas, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
První kapitola práce se zabývá základními vlastnostmi internetu, dále klady a zápory internetového nakupování a sběru dat. Ve druhé kapitole je popsán rozhodovací proces spotřebitele spolu s možnostmi komunikace s ním a rozdíly mezi zákazníky kamenných a internetových obchodů. Ve třetí kapitole jsou uvedeny použité metody výzkumu a vyhodnocení výsledků. Čtvrtá kapitola popisuje vybrané vyhledávací portály, které zákazníkům pomáhají s výběrem obchodu. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního a kvalitativního výzkumu spolu s doporučením prvků, které by měl internetový obchod obsahovat.
Online nákupy
Vágnerová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá online nakupováním. Více je zaměřena na analýzu cílového segmentu fitness studia, tvorbě webu a online systému, jejich cenové kalkulaci, aby se firma mohla rozhodnout, zda investovat do nové online prezentace, zapojení konkrétní SEO optimalizace pro odvětví fitnessu a vyhodnocení návštěvnosti pomocí Google Analytics. Jako doplněk k webovým stránkám jsou zařazeny nástroje, které jsou téměř zdarma k užívání, a to e-mailová komunikace, sociální médium Facebook a video kanál YouTube.
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Brichzinová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti prodeje učebnic. Cílem práce je navrhnout, jak využít internetový marketing při prodeji knih (nebo knih obecně), na základě znalostí uživatelů Internetu o internetovém marketingu a na základě informací o nákupu knih těmito lidmi. Cíl je dosáhnut dotazníkovým šetřením mezi uživateli Internetu a kupci knih.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.