Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Commercial and Cultural Specialities of Belgium
Guziová, Anna ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Cieľom tejto práce je zoznámiť sa s Belgickom, ale hlavne poukázať na jeho obchodné a kultúrne zvláštnosti. Mali by sme totiž poznať kultúru každej krajiny, a hlavne jej odlišnosti, pretože ako sa vraví : ?iný kraj, iný mrav?, a to čo jeden národ považuje za prejav zdvorilosti, iný môže považovať za urážku. Poznanie týchto odlišností je tiež nesmierne dôležité pre nadviazanie a udržanie dlhodobých obchodných vzťahov.
Etiketa v mezinárodním obchodním jednání
Grigarová, Pavla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Oscar Wilde kdysi řekl: ?Proč nebýt laskavý k těm, na nichž nám nemusí vůbec záležet.? A co teprve k těm, na kterých nám záleží, jako jsou partneři při obchodním jednání. Sebelepší produkt a taktika připravená do nejmenšího detailu nám nebudou nic platné, pokud druhou stranu, ač třeba nechtěně, během jednání urazíme naším nevhodným chováním. Zamyšlení se nad odlišnou kulturou, jejími hodnotami, zvyklostmi, či pravidly chování přitom jistě nezabere tolik času, jako následné odstraňování našich chyb, nehledě na to, že první špatný dojem se jen velmi zřídla podaří napravit. V této bakalářské práci zdůrazňuji nejdůležitější pravidla společenského styku v jednotlivých fázích obchodního jednání. Krok za krokem se zamýšlím nad jeho průběhem, upozorňuji na možné prohřešky, kterých bychom se měli snažit vyvarovat, a také uvádím případné odlišnosti v různých zemích a kulturách, které by nás mohly zaskočit či dokonce přivézt do nepříjemné situace.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Norska
Vránová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce analyzuje kulturní zvláštnosti a zvyklosti, které jsou spojené s obchodním jednáním v Norsku. V první části se zaměřuje na základní geografické, demografické, ekonomické údaje i důležité historické souvislosti. Dále se věnuje kulturním odlišnostem Norska, zejména norské společnosti. Poslední část se zabývá specifiky obchodního jednání v Norsku. Součástí práce je také přiblížení firemní kultury norského podniku a pracovního prostředí v Norsku. Práce se rovněž zmiňuje o zkušenostech některých českých firem s obchodováním v Norsku.
Obchodní a kulturní zváštnosti Peru
Vránová, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje především na analýzu obchodních a kulturních zvláštností Peru. Úvodní kapitola poskytuje základní informace ohledně geografického, historického, demografického, politického a ekonomického hlediska. Znalost těchto základních charakteristik je totiž pro pochopení kulturních a obchodních odlišností země nezbytná. Druhá kapitola pojednává o zvyklostech a specifikách peruánské kultury. Závěrečná kapitola se zabývá obchodními zvláštnostmi, přičemž se zaměřuje zejména na tamní obchodní jednání a profilové vlastnosti peruánského podnikatele.
Zvláštnosti obchodního protokolu v USA
Haburová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce se zaměřuje na popis a analýzu zvláštností obchodního protokolu ve Spojených státech. Jejím cílem je v rámci obecných souvislostí daných specifickým kulturním a historickým vývojem tato specifika identifikovat a upozornit na důležitost jejich znalosti při obchodním styku. Podrobněji se práce zabývá také nejčastěji používanými obchodními taktitami a popisuje obchodní stategii používanou Američany při jednání se zahraničními obchodními partnery. Z hlediska vztahu k České republice jsou identifikovány nejčastější chyby českých exportérů, kterých se dopouští při vstupu na americký trh, a jsou stanovena doporučení, jak případným komplikacím předcházet.
Mezikulturní rozdíly v neverbální komunikaci v mezinárodním obchodním jednání.
Burianová, Kateřina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Tato práce má sloužit na jedné straně jako vysvětlení nejrůznějších aspektů a faktorů kulturních odlišností, které mají vliv na obchodní jednání v mezinárodním prostředí, na straně druhé jako teoretický základ neverbální komunikace a představení jejích základních prvků. Neverbální způsob lidské interakce bývá často podceňován, a to nejen ve vzdělávání, ale i v manažerské praxi. Protože jsou neverbální signály člověku přirozené a vysílá je naprosto automaticky, často si je neuvědomí a není je schopen korigovat. To na něj může mít neblahý dopad nejen v osobním životě, ale zejména v tom pracovním. Zkušený obchodní partner totiž dokáže takovéto informace identifikovat a následně je správně interpretovat, čímž získává velkou výhodu při jednání.
Problematika vstupu firmy ABB s.r.o. na vybrané zahraniční trhy
Kán, Matěj ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Martinček, Ivan (oponent)
Práce hodnotí a popisuje postup firmy ABB PPMV Brno při vstupu a působení na katarském trhu. Pojednává o celkové strategii (marketingova strategie, platebni podminky, dopravni podminky, obchodní jednání atd.), kterou společnost zvolila pro úspěšné působení na tomto trhu a nastiňuje hlavní rozdíly vůči evropským trhům. Dále obsahuje informace týkající se investičního prostředí tamějšího trhu a možností uplatnění českých společností v Kataru.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Libanonu
Doleželová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvláštnostmi Libanonu. Nejprve se věnuje základním charakteristikám, ekonomické situaci a zahraničnímu obchodu země. Následuje pasáž o kulturních zvyklostech a tradicích. Další část popisuje obchodní zvláštnosti, se kterými se mohou cizinci v tomto teritoriu setkat. V práci jsou zahrnuty zkušenosti českých firem, které obchodují s libanonskými partnery.
Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Adámková, Tereza ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lavička, Vladimír (oponent)
Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.