Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Závěrečná zpráva 2015 o výzkumu výsypek v okolí Sokolova na základě dohody mezi ENKI ops a Ústavem půdní biologie BC AV ČR
Frouz, Jan ; Moradi, J. ; Mudrák, Ondřej ; Albrechtová, Jana ; Kučera, J. ; Kukla, J. ; Bednářová, E. ; Vindušková, O. ; Sebag, D. ; Cailleau, G. ; Brus, Jiří
Zpráva přináší souhrn výsledků výzkumu obnovy půd a ekosystémů na území postiženém těžbou nerostů na Sokolovsku na základě dohody mezi ENKI ops a Ústavem půdní biologie BC AV ČR za rok 2015.
Závěrečná zpráva 2014 o výzkumu výsypek v okolí Sokolova na základě dohody mezi ENKI ops a Ústavem půdní biologie BC AV ČR
Frouz, Jan ; Dušovská, O. ; Bujalský, L. ; Jirka, V. ; Zemek, František ; Čížková, B. ; Vicena, J. ; Kukla, J. ; Cepáková, Šárka
Zpráva podává přehled o výzkumu primární produkce, půdní bioty, vodního režimu a chemismu půd na výsypkách Sokolovské uhelné na základě smlouvy s f. ENKI ops, která pro Sokolovskou Uhelnou zajišťuje ekologický výzkum.
Výroba a vlastnosti vrtáků
Kukla, Jan
Bakalářská práce je založená na zmapování výroby a základních vlastnost vrtáků ve firmě, která se zabývá celkovou výrobou vrtných nástrojů. Nástrojové pětiosé CNC brusky jsou schopny dosahovat vysokých přesností s širokým rozsahem zpracování různých druhů materiálů. Tvrdost, houževnatost a žáruvzdornost vrtáků jsou zadány vrtaným materiálem (hliník, nerez, atd.), geometrií břitu vrtáku (Mitsubishi, Gühring, "RDS", atd) a typem povlaku (TiAlN, AlCrN, ArTiN, CC Alu speed, atd.) nebo zušlechtění povrchu (nitridování, černění).
Marketingová strategie vybrané společnosti
Votavová, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kukla, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice, která má hlavní sídlo na letišti Benešov. Cílem této práce je představit nabízené produkty společnosti, analyzovat marketingovou strategii a marketingové prostředí a navrhnout možné změny současné strategie. K dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz a vlastní marketingový výzkum, nashromážděné údaje jsou vyhodnoceny ve finální SWOT analýze. Ze získaných výsledků jsem navrhla změny, které by mohly vést ke zvýšení obratu společnosti a větší spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.