Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce s vektorovou grafikou v .NET
Růžička, Filip ; Brožek, Jiří (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Současná verze Microsoft .NET Framework (4.6) poskytuje přístup k základní funkcionalitě grafického rozhraní GDI+ (Graphical Device Interface) pomocí více než padesáti elementů kódu (tříd, rozhraní, struktur, výčtových typů a delegátů) obsažených ve jmenném prostoru System.Drawing. Řada pokročilých funkcí je pak nabízena v dalších třech vnořených jmenných prostorech, a to Drawing2D, Imaging a Text. Tato práce demonstruje na komplexním příkladu užití vybrané množiny těchto knihovních funkcí a srovnává jejich výstup, časovou a paměťovou náročnost s vlastní parametrizovatelnou implementací odpovídajících rovinných geometrických útvarů, techniky vyhlazování hran a vyplňování uzavřených oblastí. Cílem práce je vytvoření aplikace, jednoduchého prohlížeče formátu SVG (Scalable Vector Graphics), která bude schopná v grafickém uživatelském prostředí interpretovat příkazy SVG souboru oběma výše uvedenými způsoby a pro každý z nich poskytovat informace o výpočetní složitosti, na jejichž základě lze usuzovat na vhodnost použití jednoho či druhého přístupu, tedy knihovních funkcí či funkcí uživatelsky definovaných s možností jejich další optimalizace.
Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety
Kharashvili, Ketevan ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety" a je zaměřena na vývoj softwaru pro Android. V teoretické části popisuje operační systém Android, včetně jeho architektury a vydaných verzí, pokračuje popisem aplikačního rozhraní nezbytného pro vývoj hry pro tento systém a zakončuje nástroji důležitými pro vývoj. Mezi nástroji důležitými pro vývoj jsou uvedeny Android SDK Manager, který je potřebný pro správu nainstalovaných verzí aplikačního rozhraní na počítači a dále jednotlivá vývojová prostředí, včetně podmínek jejich užívání. Následuje přiblížení objektově orientovaného programovacího jazyka Java, ve kterém je hra v této bakalářské práci vytvořena. Důležité nástroje zakončující teoretickou část je Google Play, který slouží pro zveřejnění aplikace a její distribuci mezi uživatele. V praktické části se popisuje samotná hra a vysvětluje programování her po samostatných krocích. Dále podrobně ukazuje detaily některých použitých prvků a poukazuje i na použité kódy. Konkrétně je to hra Pexeso.
Vývoj webové aplikace s využitím WebForms
Müller, David ; Brožek, Jiří (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje bezpečných webových aplikací za použití ASP.NET a především pak Web Forms. V teoretické části se práce nejprve věnuje fungování frameworku ASP.NET a jeho součástí, které se pojí k bezpečnosti. Dále se pak zabývá častými problémy, kterými trpí velká část webových aplikací, a také útoky, kterými jsou tyto aplikace napadány. V praktická části je postupně navrženo a implementováno jádro obecného informačního systému, které je schopno bezpečné autentizace i autorizace uživatelského účtu. Celá aplikace je poté otestována, aby se tak prokázala její funkčnost.
Analýza a vizualizace dat sociálních sítí
Dubovik, Valentin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá teoretickými znalostmi tykajících se vizualizace dat, zejména vymezuje podstatné aspekty vizualizace sociálních grafů, a také definuje další způsoby reprezentace dat a způsoby jejich následující vizualizace. Teoretická část se skládá ze třech základních kapitol. První kapitola obsahuje definice dataminingových přístupů k datům obecně a na sociálních sítích, zde jsou popsány základní metody vizualizace a prezentace dat s přihlédnutím k jejich formě. Ve druhé kapitole se budou charakterizovat zásadní momenty důležité pro pochopení podstaty analýzy sociálních sítí. Třetí kapitola se zaměří na charakteristiku některých metod podstatných pro vizualizaci sociálních sítí. Praktická část je zaměřena na porovnání principů fungování dvou sociálních sítí pomocí disponibilní API dokumentace, budou použity metody získávání otevřených dat, která uživatelé uvedli na svých profilech v sociálních sítích, a dále bude provedena vizualizace těchto dat vybranými metodami.
Příručka pro pořizování digitální fotografie
Cerha, Ondřej ; Vynikarová, Dana (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
V této bakalářské práci se autor zabývá problematikou vzniku a pořízení digitální fotografie. V teoretické části práce je za pomoci odborné literatury a dalších zdrojů vysvětlen princip vzniku fotografie v digitální zrcadlovce. Dále jsou popsána základní kompoziční pravidla a parametry expozice, které ovlivňují vzhled výsledné fotografie. Ve vlastní části práce je poté výběr základních fotografických disciplín a jsou popsána základní nastavení digitální zrcadlovky pro konkrétní situaci i další principy pro pořízení daného typu snímku. Tyto postupy jsou v každé kapitole ukázány na vlastních fotografiích s popisem hodnot expozičních parametrů, se kterými byly pořízeny.
Návrh vhodné topologie neuronové sítě pro rozpoznání objektů v trávních porostech
Polívka, Tomáš ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje testování umělých neuronových sítí v závislosti na učebním souboru dat pro rozpoznání základních tvarů v travním porostu. Experimentováním s různými topologiemi sítí v programu Neuroph Studio byly zaznamenány hodnoty o úspěšnosti rozpoznání. Testování probíhalo na třech učebních množinách základních tvarů. Ověření schopnosti učení sítí bylo zkoušeno pomocí fotografií čtyř základních tvarů pořízených v trávě (čtverec, obdélník, kruh a trojúhelník). Při vyhodnocování nejvhodnější topologie byla definována dvě hlavní kritéria. Počet úspěšných rozpoznání tvarů a rozdělení podle rozpoznaných objektů. Teoretická část práce popisuje funkcionalitu a vlastnosti neuronových sítí, rozpoznání obrazu pomocí detekce hran a existující aplikace pro rozpoznání druhů rostlin.
UI Specifikace mobilní aplikace pro rozpoznávání rostlin
Palmová, Markéta ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce přiblíží problematiku User Interface (dále jen UI). Zaměřuje se převážně na problematiku zpracování a ovlivnění uživatele. Přiblíží vývoj operačních systémů z hlediska uživatelského rozhraní a to u počítačových i mobilních operačních systémů. Dále se soustředí na mobilní fotoaparáty a to na jejich kvalitu a sestavení pro pořizování kvalitních fotografií. Na konci každé z kapitol následuje shrnutí a zhodnocení informací. Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení UI specifikace mobilní aplikace na rozpoznávání rostlin. V praktické části je vytvořeno šetření, které má pomoci se sestavením aplikace pro nejrozsáhlejší okruh uživatelů. Na základě šetření jsou vytvořeny 3 persony, ze kterých se dále odvíjí sestavení use case a scénáře. Podle těchto informací je navržen logický a grafický design aplikace. Celý návrh je předán panu Mgr. Vítězslavu Praksovi, Ph.D., který se návrhem UI specifikací zabývá. Pan Mgr. Praks, Ph.D. zhodnotil celý návrh a na jeho vyjádření o možnosti implementace aplikace byl sestaven závěr.
Návrh na zavedení ekonomického informačního systému do podniku
Hladký, Jiří ; Hanzlík, Petr (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zavedením ekonomického informačního systému pro daňového poradce Ing. Petra Hanzlíka. Zjištění potřeb firmy a to jak po stránce časové tak i finanční. Možnosti optimalizace tohoto systému dále rozvoj a obsluha. Návrh na zlepšení systému
Statická analýza bytového domu
Hanzlík, Petr ; Šopík, Leonard (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je statická analýza bytového domu. Práce se zabývá posouzením původního řešení a navrhnutím varianty nové. Zaměřuje se na statické řešení monolitické železobetonové žebrové desky a věnuje se posouzení této žebrové desky podle mezních stavů. Zahrnuje časovou analýzu konstrukce a předpětí žeber v nové variantě.
Využití zkušebních prefabrikátů pro most na místní komunikaci
Hanzlík, Petr ; Nečas,, Radim (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je využití zkušebního prefabrikátu pro most na místní komunikaci. Účinky od zatížení na nosnou konstrukci jsou řešeny metodou spolupůsobící šířky. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.