|
Syndrom vyhoření a možnosti jeho prevence u zdravotnických záchranářů
Škodová, Jana ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření a jeho prevencí. Popisuje syndrom vyhoření, co k němu přispívá a jeho průběh. Dále se věnuje prevenci obecně, nastiňuje riziko krize a význam práce s emocemi. Významnou část tvoří systém péče o zaměstnance. Je zde popisován jak jeho dosavadní průběh na ZZS HMP, tak i možnosti, které by do systému péče na záchranné službě mohly být začleněny. Cílem praktické části je zmapovat základní obtíže, se kterými se zdravotničtí záchranáři setkávají a navrhnout možnosti péče, které jsou uvedeny v teoretické části.
|
|
Podávání stravy pacientům, seniorům na LDN
Škodová, Jana ; Pečenková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Václavíková, Zdena (oponent) ; Pavlíčková, Jaroslava (oponent)
95 Univerzita Karlova v Praze - Léka ská fakulta v Hradci Králové Ústav sociálního léka ství Odd lení ošet ovatelství Anotace bakalá ské práce Název práce v ýJ: Podávání stravy pacient m, senior m na LDN Název práce v AJ: Feeding of patients, seniors in hospice Rok obhajoby : 2010 Vysoká škola: Ústav sociálního léka ství LF UK v Hradci Králové, Odd lení ošet ovatelství Autor práce: Jana Škodová Vedoucí práce: Jaroslava Pečenková Abstrakt v ýJ: Bakalá ská práce pojednává o problematice podávání stravy senior m na LDN. Cílem práce bylo zjistit výživový stav senior v LDN, jejich stravovací návyky a spokojenost s podáváním stravy. V teoretické části je zd razn n význam výživy, popsány jsou základní složky potravy (bílkoviny, cukry,tuky,vitamíny, minerály a stopové prvky), metody vyšet ení nutričního stavu, dietní systém. Dále jsou definovány formy nutriční terapie a metodika podávání stravy senior m. Bakalá ská práce je postavena na základ kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šet ení. Sleduje se zde výživový stav senior na LDN, jejich stravovací návyky a spokojenost s podáváním stravy.Byl vypracován dotazník, který byl rozdán pacient m ve v ku nad 65 let na LDN v Jarom i a na LDN v Hradci Králové. Abstrakt v AJ: The bachelor thesis deals with feeding of seniors in hospice. The aim of the thesis is to...
|
| |
|
Kvalita života osob s Parkinsonovou nemocí se zaměřením na oblast řeči a komunikace
Blabolová, Anna ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Škodová, Jana (oponent)
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html a čl. 1 Opatření děkana 17/2010 se z časového hlediska závěrečné práce dělí do tří skupin: a. "nové práce", tj. práce odevzdávané k obhajobě počínaje 29. 9. 2010, b. "starší práce", tj. práce odevzdané k obhajobě od 1. 1. 2006 do 28. 9. 2010, c. "práce před rokem 2006", tj. práce odevzdané k obhajobě před 1. 1. 2006. V tomto případě jde o "starší práci" odevzdanou k obhajobě od 1. 1. 2006 do 28. 9. 2010. Omlouváme se, ale dokument není k dispozici.
|
|
Arboristické zásahy na památných stromech na území okresu Třebíč
Škodová, Jana
Tématem mé bakalářské práce jsou arboristické zásahy na významných a památných stromech na území okresu Třebíč. Stromy k nám neodmyslitelně patří. Vynikají svým vzrůstem, věkem, jsou to významné krajinné dominanty a jsou svědky historie, připomínající historické události nebo jsou s nimi spojeny různé pověsti a báje. Stromy jsou součástí krajinné zeleně a plní funkce ekologické, zdravotně rekreační, stabilizační a estetické. Druhová skladba památných stromů okresu Třebíč je tvořena převáţně stromy rodu Tilia, rodu Quercus a rodu Acer. Zdravotní stav většiny památných stromů je dobrý a u některých stromů byly provedeny arboristické zásahy, vedoucí buď ke zvýšení provozní bezpečnosti, nebo prodlouţení zachování stávajícího stavu stromů.
|
|
Sbírka úloh pro MS Excel
ŠKODOVÁ, Jana
Diplomová práce na téma Sbírka úloh pro MS EXCEL si stanovila za cíl vytvořit efektivní učební nástroj v oblasti výuky tabulkových editorů. Práce je členěna do čtyř hlavních částí. V první části je charakterizována informační technologie a dnes stále častěji využívaný eLearning. V druhé části je stanoven cíl této práce. Třetí část - teoretická - hodnotí současnou kvalitu výuky, hledá zlepšení a navrhuje vhodná řešení. Praktickým vytvářením sbírky úloh a problémům při její realizaci se věnuje čtvrtá část práce, ve které je také obsaženo praktické hodnocení a testování sbírky.
|