|
Modifikace firemních procesů s podporou IT
Slámová, Pavla ; Říha, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je navržení a zavedení víceúčelové databáze objednávek v reklamní agentuře, která ujednotí a zprůhlední proces zadávání objednávek jednotlivým dodavatelům a dále umožní celkovou správu, přehled a třídění všech zadaných objednávek. Zavedení databázového systému směřuje zejména k zaplnění mezery v agenturních procesech, kdy neúplný a často nedostupný přehled o všech odchozích objednávkách komplikuje průběžnou i konečnou fakturaci jednotlivých zakázek klientům.
|
| |
|
Rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou
Klar, Vít ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou. Součástí přestavby bude obnova železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění a renovace nástupišť pro umožnění přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. Práce také řeší návrh geometrických parametrů koleje a skupin výhybek v obou zhlavích stanice tak, aby se dle požadavků zvýšila maximální rychlost vlaků při jejich průjezdu. V neposlední řadě se podařilo zpřehlednit a zjednodušit kolejové schéma stanice.
|
|
Studium radiačního poškození nádoby reaktoru VVER-440 jaderné elektrárny Dukovany
Říha, Tomáš ; Martinec, Jiří (oponent) ; Šen, Hugo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá radiačním poškozením reaktorových nádob jaderných reaktorů, konkrétně pak poškozením TNR 3. bloku jaderné elektrárny Dukovany. V obecné rovině práce popisuje mechanismy poškození reaktorových ocelí a formou rešerše uvádí možnosti sledování stavu materiálu a regenerace materiálových vlastností na jaderných elektrárnách po celém světě. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků analýz provedených pomocí kódu MOBY-DICK. Jádrem těchto analýz je vývoj fluence neutronů na různých místech reaktorové nádoby od počátku provozu až dodnes, tedy do 24. kampaně. Tyto výsledky jsou diskutovány s ohledem na provedené provozní kontroly. Na tuto část navazují výpočty fluence neutronů pro budoucí palivové vsázky až do 34. kampaně pro vybrané typy paliv. Výsledkem praktické části je srovnání vlivu těchto typů paliv na radiační poškození TNR.
|
|
Zvýšení konkurenceschopnosti železniční osobní dopravy v úseku Uničov - Šumperk
Melecký, Martin ; Kubina, Jiří (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh takových stavebích úprav, které povedou k zefektivnění osobní železniční dopravy na tomto úseku. Plánovaná revitalizace s elektrifikací podstatně změní povahu i význam zdejší železniční dopravy, a je výzvou k prověření možností stávajícího stavu. Mým úkolem bylo zaměřit se na dotčené stanice, jako zásadní aspekt propustnosti trati, a zastávky, kde lze nedrahými úpravami značně zvýšit kvalitu i kulturu cestování. Prověřil jsem docházkové vzdálenosti, navrhl vznik nové zastávky Troubelice – Centrum, v Novém Malíně přiblížil nástupiště k centru obce. Vhodným posunem nástupišť jsem dosáhl zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou navržené s bezbariérovým přístupem. Návrh stanic pak umožňuje průjezdy vyššími rychlostmi, respektuje stávající využití ostatních kolejí
|
| |
|
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Tkalcovská - Masná
Cíchová, Kristýna ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem os kolejí nové dvoukolejné tramvajové trati vedené ulicemi Tkalcovská, Podnásepní a Koželužská. Tramvajová trať je z jedné strany zaústěna v křižovatce Cejl-Tkalcovská, z druhé strany v křižovatce Křenová-Koželužská-Masná, přičemž je zde napojení přizpůsobeno tak, aby trať dále pokračovala ulicí Masnou a Hladíkovou k novému nádraží. Cílem bylo také prověřit, zda plánovanou trať lze umístit do uličního prostoru, který je navržen územní studií „Přestavbová zóna – Špitálka a okolí“. Součástí práce je také navržení nových zastávek s hmatovými úpravami a vypracování studie docházkových vzdáleností.
|
| |
|
Zapojení železniční vlečky BVV do Železničního Uzlu Brno
Tomašov, Filip ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyřešit napojení železniční vlečky BVV do nově plánovaného odstavného nádraží Brno-Jih, které bude součástí nového Železničního Uzlu Brno. Dílčím požadavkem zadavatele bylo ověřit možnost napojení vlečky pomocí nového mostu přes řeku Svratku. Byly navrženy dvě varianty napojení, jedna bez využití nového mostu a druhá s využitím mostu přes řeku Svratku.
|
| |