Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plán jakosti stavební zakázky
Štrich, Petr ; Smital, Petr (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za úkol vytvořit plán kvality stavební zakázky na zakázku: Přístavba rodinného domu Brno – Obřany. V teoretické části je popsána historie a současnost plánování kvality a některé konkrétní systémy plánování kvality. Dále jsou zde popsány normy řady ISO 9000 a ISO 10005, které říkají, co všechno by měl plán kvality obsahovat. V praktické části je analýza současného stavu stavební firmy BDI a návrh změn ve firmě, které se týkají plánování kvality. Dále praktická část zahrnuje vypracovaný plán kontrol a plán technických kontrol na zakázku.
Bezpečnost práce jako součást integrovaného systému řízení stavebního podniku
Vít, Ondřej ; Tichá, Alena (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na Bezpečnost práce jako součást integrovaného systému řízení stavebního podniku. Jejím úkolem je představit základní legislativu bezpečnosti práce v České republice a poté analyzovat systém bezpečnosti práce v konkrétním stavebním podniku.
Plán kvality stavební zakázky
Čapek, Dušan ; Tichá, Alena (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za úkol vytvořit Plán kvality stavební zakázky na objekt Přístavba výrobní haly – Plechtechnik, Havlíčkův Brod. V teoretické části je popsán Plán kvality, jeho vývoj a části, které by měl obsahovat a pojmy se kterými se v něm setkáme. Dále jsou zde popsány řady normy ISO 9000 a ISO 14 000. Seznámení s firmy Qatrosystem spol., s.r.o. a její analýza. V praktické části je vypracován Plán kvality s veškerými náležitosti, dle normy ČSN ISO 10005:2006. V poslední části je vypracován Plán kontrol zakázky obsahující veškeré části projektu a jednotlivé Technické kontroly v průběhu zakázky.
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.
Režijní tvorba Jana Mikuláška
Zicháčková, Magda ; HRDINOVÁ, Radmila (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce "Režijní tvorba Jana Mikuláška" se zabývá jedním z nejvýraznějších současných českých divadelních režisérů. Autorka se snaží přiblížit osobnost a tvorbu Jana Mikuláška prostřednictvím analyzování jeho režijních postupů u konkrétních inscenací, které měla možnost vidět. Navazuje na svou bakalářskou práci nazvanou "Spolupráce režie a scénografie: J. Mikuláška a M. Cpina", kde analyzovala Mikuláškovy režijní postupy především v inscenaci Heda Gablerová. Výčet Mikuláškových inscenací je bohatý, proto si pro své analyzování zvolila konkrétní úsek z jeho tvorby, který mj. porovnává s tvorbou předchozí. Podrobně se věnuje inscenacím Europeana, Nenápadný půvab buržoazie, Šedá sedmdesátá aneb Husákovo ticho a především pak inscenaci Hodní chlapci, na které se autorka dramaturgicky podílela.
Humor v tvorbě Ladislava Smoljaka
Špíglová, Aneta ; SÍLOVÁ, Zuzana (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Předmětem této diplomové práce je divadelní a filmová tvorba Ladislava Smoljaka. Práce si klade za cíl v jeho rozsáhlém díle objevit shodné prvky a definovat poetiku umělce. Přičemž pozornost je soustředěna především na jeho humor. Dílčí cíl představuje vymezení Smoljakova tvůrčího přístupu vůči Zdeňku Svěrákovi, jeho mnohaletému partnerovi; členovi autorského týmu. Základním nástrojem zkoumání je rozbor inscenací a filmových komedií: Vyšetřování ztráty třídní knihy pro Divadlo Járy Cimrmana, Hymna aneb Urfidlovačka, Fantom realistického divadla Zdeňka Nejedlého pro Studio Jára (později přejmenované Studio Láďa) a Malý říjen pro Divadlo Na Zábradlí. Z filmů to jsou: Jáchyme, hoď ho do stroje!; Marečku, podejte mi pero!; Na samotě u lesa; Kulový blesk; Vrchní, prchni!; Jára Cimrman ležící, spící; Rozpuštěný a vypuštěný a Nejistá sezóna. Získané poznatky se autor pokusil zobecnit a následně využít k definování Smoljakova chápání humoru jako způsobu komunikace; vyjadřování se k problémům týkajících se samé podstaty lidství.
Problematika souboru po roce 1989
Etlíková, Barbora ; CÍSAŘ, Jan (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je načrtnutí vývoje motivačně-organizačního subsystému divadla v České republice po roce 1989. V první kapitole autorka shrnuje vývoj této oblasti v etapě předchozí, která počíná v druhé polovině padesátých let dvacátého století. Zabývá se zde také vývojem divadla obecně, jakožto umělecko-estetického systému. V tomto ohledu se však omezuje pouze na ty momenty, které přispívají k lepšímu pojmenování vlastního tématu práce. Zmiňuje je tedy tehdy, pokud se vztahují k subsystému motivačně-organizačnímu. Ve druhé kapitole se autorka pokouší ony podněty, jež s sebou přináší etapa počínající rokem 1989, pojmenovat a určit, jaký mají vztah k té předchozí. Také zde se zabývá otázkami umělecko-estetickými, ale pouze do té míry, do jaké mohou přispět ke zpřehlednění problematiky. V závěru shrnuje ony nově nalezené principy a pokouší se pojmenovat jejich vztah k těm, které charakterizovaly etapu předcházející.
Herectví jako vědomý proces
Švestková, Marie ; TICHÝ, Zdeněk (vedoucí práce) ; HANČIL, Jan (oponent)
V práci se zamýšlím nad tím, co (z hlediska herce) ovlivňuje komunikaci herce s divákem. Nedávám si za cíl toto téma vyčerpat. Práce nevznikala podle osnovy, ale intuitivním přidáváním a ubíráním témat. Inspirací pro mě byla vlastní sebestřednost a nedostatek autorské odvahy. Druhou inspiraci Já a ty Martina Bubera v poslední fázi vystřídalo Postdramatické divadlo Hanse-Thiese Lehmanna.
Hercova inspirace.
Čížek, Mikuláš ; KOČVAROVÁ, Markéta (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Hercova inspirace se převážně zabývá inspiračními zdroji divadelních inscenací, na kterých se autor této práce podílel během studia na DAMU. Autor zde na základě svých zkušeností porovnává jednotlivé režiséry, jejich způsob práce a to čím se nechávají inspirovat. Autor se také zabývá tím, co jeho osobně inspiruje v tvůrčí činnosti.
Obsažnost versus zábavnost propojování obou hledisek při tvorbě div adelního díla
Lesák, Jan ; BORNA, Jan (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je reflexe mých dvou inscenací Jak uběhnout maraton a Chameleon z hlediska jejich obsažnosti a zábavnosti. Obě inscenace mě vedly k domněnce, že s rostoucí obsažností klesá zábavnost divadelního díla a s rostoucí zábavností snad klesá její obsažnost. Protože jsem však sám viděl mnoho inscenací, které považuji za vysoce obsažné i zábavné dohromady, rozhodl jsem se svou domněnkou blíže zabývat, abych zjistil, jaký je skutečný vztah obsažnosti a zábavnosti. V práci proto formuluji, co chápu pod pojmem zábavnost a co pod pojmem obsažnost. Rozborem svých představ o obou pojmech docházím k závěru, že zábavnost bez obsahu mi nepřipadá zábavná a obsah, který není předáván zábavně, zase často vnímám jako nesdělný. Přicházím tak na to, že se obsažnost se zábavností nejen nevylučují, ale dokonce dokáží dost těžko existovat jedna bez druhé. Mou největší chybou při tvorbě obou inscenací byl tedy hlavně fakt, že jsem obě hlediska od sebe odděloval. Ve své následující režijní praxi bych proto chtěl pracovat se zábavností i obsažností dohromady tak, aby se obě hlediska vzájemně podporovala a organicky vycházela jedno z druhého.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.