Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh kanalizace a čistírny odpadních vod v obci Maleč
Novotná, Barbora ; Synáčková, Marcela (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce popisuje odvádění splaškových vod a následné nakládání s nimi. Součástí jsou také výpočty a výkresy navrhované sítě a čistírny odpadních vod. Závěrem práce je navrhnutá kanalizační síť a čistírna odpadních vod pro danou oblast. Oblast, pro kterou je kanalizace a čistírna odpadních vod navrhována, je obec Maleč, která leží v okresu Havlíčkův Brod, severně od Chotěboře. Přínosem práce je ucelení informací týkající se problematiky odvádění splaškových vod a její následné čištění na čistírně. Zjištěné informace budou využity v návrhu nové kanalizace a čistírny odpadních vod pro obec Maleč, kde v současné době je vybudována pouze dešťová kanalizace a splašková voda je odváděna do jímek a žump.
Firemní kultura společnosti OVB Allfinanz,a.s. ve Španělsku
Novotná, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hábová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá specifiky španělské kultury v souvislosti s působením mezinárodní poradenské firmy OVB Allfinanz na trhu Španělska. Vymezuje hlavní rysy a charakteristiky kultury pro pochopení spolupráce s klienty na území celé Evropy. Zároveň vymezuje pojem firemní kultura. Praktická část práce si klade za cíl konkrétně popsat fungování firmy na španělském trhu. Zároveň vymezuje jaký má firemní kultura OVB Allfinanz dopad na spolupracovníky a klienty společnosti ve Španělku.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Hodnocení kvality prostředí Novomlýnského rybníka (k.ú. Nová Bystřice)
NOVOTNÁ, Barbora
Byla sledována sezónní dynamika zooplanktonu, zoobentosu, zastoupení rybí obsádky a hydrochemické a limnologické ukazatele po jednu sezónu, v roce 2014, v lokalitě Novomlýnského rybníka (PP Homolka Vojířov) v blízkosti Nové Bystřice. Podle výsledků byly hodnoceny vlivy podílející se na kvalitě prostředí této malé vodní nádrže. Měření i odběry probíhaly vždy jedenkrát měsíčně od dubna do října (vyjma června) a to v pelagiálu nádrže v jejím nejhlubším místě. Odběr ryb pro stanovení rybí obsádky proběhl jedenkrát, v dubnu téhož roku. Zároveň proběhla dvě měření a odběry na přítoku a odtoku z nádrže. Výsledky tohoto pozorování mohou být užitečné při plánování a managementu vodního hospodaření v nádrži s cílem toto prostředí oživit a popdpořit zastoupení velkého zooplanktonu, hlavně větších filtrujících zástupců rodu Cladocera, který v nádrži chybí.
Stanovení výživné hodnoty granulovaných krmných směsí pro psy
ZNOJ NOVOTNÁ, Barbora
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit výživnou hodnotu kompletních granulovaných krmiv pro dospělé psy v normální zátěži. Bylo vybráno 17 krmiv s ohledem na jakostní kategorii - 7 superpremium, 5 premium a 5 economy. V laboratoři byl stanoven obsah vlhkosti, dusíkatých látek, tuku, vlákniny a popelovin, pro stanovení BNLV (bezdusíkatých látek výtažkových - uhlohydrátů) a metabolizovatelné energie byly použity výpočty. Výsledky analýz byly porovnány s údaji uvedenými na obalu krmiva. Jakostní kategorie byly porovnány mezi sebou. Bylo zjištěno, že u 12 ze 17 krmiv nebyly dodrženy toleranční limity pro deklarovaný obsah živin. Ne všechna krmiva prodávaná na trhu jsou vhodná pro krmení psů, označení superpremium nezaručuje kvalitu krmiva.
Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice image značky profesionální vlasové kosmetiky L'Oréal Professionnel v segmentu B2B, který je pro tuto značku klíčovým zdrojem příjmů. V teoretické části se zaměžuji na vystvětlení pojmů jako jsou značka, image a identita značky, marketingový mix, marketingová strategie, chování spotřebitele, znalost značky a další. V praktické části se nejdříve věnuji vývoji značky L'Oréal Professionnel, stejně jako vývoji její marketingové strategie a její současné podobě. Dále zkoumám, jaká je skutečná image značky L'Oréal Professionnel a zdali je v souladu s identitou značky. Vzhledem k tomu, že v některých oblastech dochází k rozporu mezi image a identitou značky, navrhuji kroky, které by pomohly image značky L'Oréal Professionnel vylepšit, a to i s ohledem na současnou image dvou přímých konkurentů, a to značek Wella a Schwarzkopf, jejichž image jsem také zahrnula do svého výzkumu.
Anglický kokršpaněl - vztah zbarvení a povahových rysů
ZNOJ NOVOTNÁ, Barbora
Cílem této práce bylo prostudovat dostupné literární zdroje zabývající se zbarvením, povahou a vzájemným vztahem zbarvení a povahových rysů anglického kokršpaněla a vyhodnotit rozdíly povahových vlastností mezi jednotlivými barevnými rázy anglických kokršpanělů chovaných v České republice. Objektem hodnocení bylo 68 anglických kokršpanělů ? 21 černých, 23 zlatých a 24 vícebarevných. Na základě odpovědí jejich majitelů byla hodnocena jejich dominance, agresivita vůči dospělým lidem, dětem i psům, štěkavost, hravost, závislost na majiteli a ničení věcí. Jednobarevní kokršpanělé jsou dominantnější, agresivnější, mírně štěkavější a více závislí na majiteli než kokršpanělé vícebarevní. Vícebarevní kokršpanělé jsou hravější. Věci nejčastěji ničí černí kokršpanělé, nejméně často kokršpanělé zlatí.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v ČSOB, a.s.
Novotná, Barbora ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a jednotlivými faktory, které ji ovlivňují. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část (literární rešerše) je věnována rozboru literatury. Pojednává o různých pojmech a souvislostech, které jsou důležité pro spokojenost zaměstnanců. Praktická část je již zaměřena na konkrétní charakteristiku personálních postupů ve společnosti ČSOB, a.s., které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců, jako je systém odměňování, systém motivace, možnosti kariérového růstu, vzdělávání a rozvoje a pracovní vztahy v podniku. Součástí je i sestavení vlastního dotazníku, zpracování a vyhodnocení získaných dat a závěrečná diskuse výsledků.
Zevrubná účetní a právní problematika prodeje podniku
Novotná, Barbora ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Cardová, Zdenka (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí komplexního návodu k řešení transakce prodeje a koupě podniku. V obchodněprávní úpravě je kladen důraz na definici podniku a na náležitosti smlouvy o prodeji podniku. V účetní a daňové úpravě je pak řešena z pohledu IFRS účetní metoda koupě/akvizice. Národní úprava je pak rozdělena do několika částí podle návazností na jednotlivé důležité daně, na které by se účetní jednotky měly zaměřit, přičemž problematika daně z příjmů a daně z přidané hodnoty je rozdělena ještě do dalších dvou částí podle prodávajícího a kupujícího. Práce obsahuje i souhrnný příklad a závěrečné shrnutí.
Analýza systému hodnocení pracovníků ve firmě PROF SVAR,s.r.o.
Novotná, Barbora ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků v podniku, který se věnuje vývoji a výrobě tažných zařízení. Cílem této práce je zejména navržení optimalizačních opatření a případných doporučení vedoucích ke zkvalitnění a zefektivnění této oblasti řízení lidských zdrojů ve společnosti. Navržení možných doporučení vychází z analýzy současného stavu hodnocení zaměstnanců a s ním souvisejících personálních činností v podniku. Teoretická část charakterizuje problematiku motivace k práci, systém hodnocení pracovníků a také rozmísťování, vzdělávání a odměňování pracovníků. Praktická část práce charakterizuje tyto oblasti personální činnosti v dané organizaci. V rámci empirického výzkumu jsou dále zjišťovány postoje k systému hodnocení samotnými zaměstnanci. Výsledky dotazníkového šetření jsou následně využity pro navržení optimalizačních opatření, která umožní zefektivnit systém hodnocení zaměstnanců a podpořit tak jejich pracovní motivaci a pracovní spokojenost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.