Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 169 záznamů.  začátekpředchozí169 - 169  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie Altus Software
Ostrý, Marek ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Návrh marketingové strategie Altus Software je práce, která se zabývá marketingovou strategií IT společnosti dodávající ERP řešení na trhu malých a středních firem. V práci se využívá teoretických poznatků z oblasti strategického marketingového řízení a praktických znalostí autora z oboru informačních systémů ERP. Cílem práce je vypracovat marketingovou strategickou analýzu a v návaznosti na ni vytvořit návrh marketingové strategie. Začátek praktické části popisuje společnost Altus Software a umožňuje i neznalému čtenáři pochopit smysl podnikání společnosti. V průběhu analýzy autor dochází k závěru, že potencionál trhu není využitý a je možné podnikání společnosti dále rozvíjet. Většina obav, které se v praxi objevují, je postavena na nesprávných hypotézách a autor je vyvrací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 169 záznamů.   začátekpředchozí169 - 169  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.