Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 120 záznamů.  začátekpředchozí120 - 120  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývozní marketingové nástroje Pivovaru Zubr a.s.
Vlachová, Libuše ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nováková, Kateřina (oponent)
Cílem bakalářské práce Vývozní marketingové nástroje Pivovaru ZUBR a.s. je popsat marketingové nástroje Pivovaru ZUBR se zaměřením na nástroje použité při vývozu na Slovensko. V první kapitole charakterizuji Pivovar ZUBR a.s., popisuji jeho organizační Strukturu, předmět činnosti i historii pivovarnictví na Přerovsku. Dále charakterizuji sortiment pivovaru, vývoj postavení společnosti na trhu nebo používané komunikační materiály. Druhá kapitola se zabývá teoretickým vymezením nástrojů marketingového mixu používaných při vývozu. Jde o charakteristiku strategií vstupu na zahraniční trh, mezinárodního prostředí a SWOT analýzy. Klíčový je popis segmentace trhu a mezinárodního marketingového mixu. Poslední kapitolu věnuji aplikaci teorie na Pivovar ZUBR, kde se zaměřuji na charakteristiku českého trhu s pivem a na export Pivovaru ZUBR do zahraničí, převážně na Slovensko. Popisuji cílové skupiny na slovenském trhu a marketingové nástroje, které na tomto trhu ZUBR používá. Následně se zabývám analýzou používaných nástrojů a doporučuji další vývoj používaných marketingových nástrojů. Také navrhuji dvě nové cílové skupiny pro ZUBR na slovenském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 120 záznamů.   začátekpředchozí120 - 120  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.