Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  začátekpředchozí114 - 114  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní aspekty online marketingu
Kmoch, Štěpán ; Císařová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kučera, Zdeněk (oponent)
Právní aspekty online marketingu Čím více roste úloha internetu v dnešní společnosti na významu, tím více dochází k rozvoji relativně mladého a dynamického oboru - online marketingu. Jelikož ústředním cílem online marketingu je maximalizace zisku daného subjektu, může se tento komerční zájem snadno dostat do kolize se zájmy jiných subjektů. Ohroženými subjekty však nejsou jen konkurenční subjekty, ale velmi často právě i samotní zákazníci, jejichž oslovování je v oblasti internetu mnohonásobně snažší a levnější než ve "světě skutečném". V posledních letech navíc vyvstává na povrch otázka soukromí uživatelů internetu. Reakce práva spočívá zejména ve veřejnoprávní regulaci, nad jejímž dodržováním dohlíží vykonovatel veřejné správy, kterého tím zákonodárce pověřil. Nelze však opomenout ani regulaci soukromoprávní, která je však obvykle využívána především konkurenty porušivšího subjektu a nikoliv samotnými spotřebiteli. Diplomová práce nejdříve přibližuje samotný obor online marketing a jeho nástroje a následně se věnuje podrobnějšímu zkoumání jeho právní regulace, a to včetně dopadů na praxi. Cílem práce je nahlédnout na právní regulaci očima praxe, která ji často přijímá s nesouhlasem a pokusit se posoudit, zdali jsou tyto nevole důvodné či nikoliv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   začátekpředchozí114 - 114  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.