Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zlepšování podnikových procesů
Vasyliev, Viktor ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálním tématem, zejména procesním řízením a zlepšováním podnikových procesů. Současná česká ekonomika se zcela přizpůsobila podnikání v tržních podmínkách a české podniky jsou stále více integrovány do globální ekonomiky. Tyto podmínky vyžadují zvýšení konkurenceschopnosti českých podniků a zvyšování efektivity správní činnosti. Aby moderní společnosti mohly uspět na trhu, musí se neustále zabývat zlepšováním svých činností, a proto je důležité rozvíjet nové technologie, metody podnikání a zlepšovat kvalitu konečných výsledků zaváděním nových účinnějších metod řízení a organizace podniků. Podnikové procesy jsou součástí každé firmy a jejich zlepšování je nezbytným nástrojem ke zvýšení konkurenceschopnosti a přiblížení se k zákazníkovi. Studium obchodních procesů umožňuje získat potřebné znalosti v oblasti komplexní analýzy, podrobné hodnocení stávajících procesů a nalézání optimálního řešení, které ve svých pozicích nemohou vidět manažeři a zaměstnanci. Optimalizace podnikových procesů napomáhá firmě mít jasnou představu o všech činnostech, cílech a konečném výsledku své činnosti. Pouze pokud firma bude mít dobrou analýzu všech základních podnikových procesů zaměřených na konkrétní cíl, může dosáhnout zlepšení všech potřebných činností. Procesní analýza je dobrý způsob, jak odpovědět na otázku, co je nezbytné a dostačující k dosažení žádoucích cílů. Tato diplomová práce je zaměřena na podnikové procesy a jejich zlepšování. Teoretická část popisuje problematiku procesního řízení a srovnává různé přístupy provádění změn. V praktické části se zabývá aplikací teoretických poznatků ve vybraném podniku. Nejdříve se provádí popis provedení analýzy stávající situace a následně se pak předkládá návrh konkrétního zlepšení.
Zhodnocení online marketingové komunikace vybraného subjektu
Mocek, Tomáš ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na nástroje online marketingové komunikace a jejich efektivitu. Teoretická část je zaměřena na základy online marketingu a především na shrnutí a charakteristiku jednotlivých nástrojů online marketingu. U těch jsou dále popsány jejich hlavní výhody a možnosti využití. Praktická část představuje vybranou anonymizovanou společnost, pro kterou jsou jednotlivé nástroje analyzovány. Analyzovány jsou především placené kanály, které společnost využívala k propagaci svých služeb ve sledovaném období a to z pohledu chování návštěvníků na webu a z pohledu efektivnosti jednotlivých kanálů. Vyhodnocení je provedeno sledováním klíčových ukazatelů pomocí nástroje pro webovou analytiku Google Analytics. Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity online marketingových nástrojů vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě analyzovaných dat navržení možných změn a další doporučení v této oblasti.
Zavedení, řízení a vyhodnocení procesního managementu v logistické firmě
Dujavová, Beáta ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesního managementu. Jejím cílem je identifikovat procesy ve vybrané firmě a jejich následné grafické zpracování v podobě procesní mapy. Na mapování procesů byla použita kombinace několika technik - účast na mapovaných procesech, pozorování a one-to-one rozhovory. Součástí praktické části je také situační analýza. Při analýze makroprostředí byla využita PEST analýza, která definuje politickou, ekonomickou, sociální a technologickou situaci v České republice. V rámci analýzy odvětví se práce zabývá balíkovou dopravou a trendy v e-commerce. Za účelem analýzy konkurenčního prostředí byl vypracován Porterův model pěti sil. Analytická část je obohacena SWOT analýzou. V závěru práce na základě zjištění vyplývajících z převedených analýz autorka formuluje návrhy na zlepšení vybraných firemních procesů.
Strategie rozvoje organizace
Andreeva, Alexandra ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Předmětem diplomové práce Strategie rozvoje organizace je popis interních zdrojů společnosti EcoDům s.r.o. (existující firma s fiktivním pracovním názvem) a jeho vnějšího prostředí, analýza cílového trhu a jeho vývoj. V práci se navrhuje, jak lze strategii podniku optimalizovat. V první části se práce věnuje teorii vytváření strategie se všemi aspekty, které souvisejí s tímto tématem. V druhé - praktické části je popsán současný stav společnosti EcoDům s.r.o., provedena SWOT analýza na základě interní a externí analýzy a navrženo uzpůsobení firemní strategie pro větší ziskovost a výkonnost firmy.
Konkurenční výhoda podniku
Gregora, Jakub ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce na téma Konkurenční výhoda podniku se na začátku teoretické části věnuje vysvětlením pojmů konkurence, konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Následující část se zabývá analýzou vnějšího okolí, kde jsou specifikovány hlavní metody analýzy okolí podniku. Těmito analýzami jsou PEST analýza, SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Dále se v teoretické části zkoumá inovace a technologická konkurence. Vlastní práce byla zaměřena na podnik Snag s.r.o. a jeho vývoj ve dvou sledovaných obdobích. Cílem analýz v těchto obdobích bylo zjistit faktory vnějšího okolí, které významně působí na daný podnik. Na konci prvního období bylo rozhodnuto o změně strategie firmy. Na základě nové strategie byl proveden inovační proces se zavedením nového produktu do produktového portfolia. Tato inovace měla zásadní vliv na změnu konkurenční pozice na trhu. Implementace nové strategie nastartovala podnik do období růstu firmy.
Procesní řízení a jeho využití při optimalizaci
Drahorádová, Lucie ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Předmětem diplomové práce Procesní řízení a jeho využití při optimalizaci je zpracování návrhu změny procesu v reálné firmě a jeho následná implementace. Práce se zaměřuje na jednotlivé kroky, které jsou důležité pro změnu procesu, jejich vysvětlení a následné použití v praktické části. Práce je členěna do dvou hlavních částí. V první jsou uvedena teoretická východiska, týkající se procesního řízení a to od vzniku tohoto odvětví, vysvětlení klíčových pojmů, které s procesním řízením úzce souvisí, až k popisu konkrétních metod, které hrají v procesním řízení firmy svoji roli. Další část práce je část praktická, kde byla využita většina teoretických východisek. Praktická práce samotná je reálným příkladem z bankovního prostředí, který byl skutečně implementován. Z důvodu omezené možnosti zveřejnění praktické části práce neuvádím konkrétní firmu a data, která byla pro vypracování příkladu použita, jsou typová, nejedná se o reálné údaje. Ovšem implementace procesní změny byla takto nastavena a nyní funguje, a jelikož se jednalo o optimalizaci, bylo tedy předpokladem, že do budoucna bude změna přinášet svoji úsporu. Jelikož k implementaci změny již došlo, vyplnil se i tento předpoklad a nastavená změna procesu generuje stále svoji úsporu.
Energetický management ve veřejné správě
Vosičková, Kateřina ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Diplomová práce Energetický management ve veřejné správě má za cíl analyzovat stávající stav budov ve vlastnictví Statutárního města Prostějova po stránce dodávek elektrické energie a zemního plynu, dále vyhodnocení spotřeb a vývoj do budoucích let. První část diplomové práce je zaměřena na definici energetického managementu, činnosti energetika, obnovitelné a neobnovitelné zdroje a legislativní rámec ČR a EU. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty energetického managementu, a to státní energetickou koncepci, energetický audit a průkaz energetické náročnosti budov. Druhá, praktická část diplomové práce, se soustředí na vlastní implementaci energetického managementu, zavedení SW pro sledování, měření a vyhodnocení spotřeb, a také možnosti zajištění levnějších dodávek silové elektřiny a zemního plynu. Na základě zjištěných skutečností jsou navrženy úspory v oblasti energií a vhodná varianta zajištění dodávek pro organizace, jejichž zřizovatelem je Statutární město Prostějov.
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Macasová, Jana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací a využitím informačních technologií pro podporu řízení vztahů se zákazníky a následnou segmentací klientů v bankovním sektoru v České republice. Cílem této práce je posoudit kritéria členění a účelnost segmentace klientů vybraného subjektu bankovního sektoru a v závislosti na zjištěných poznatcích posoudit a zhodnotit portfolio nabízených produktů, tzn. jak efektivně zacílené mají banky své produkty na jednotlivé segmenty klientů. Teoretická část obsahuje seznámení s problematikou CRM (řízení vztahu se zákazníky) a detailní popis dílčích oblastí, zejména se zaměřením na jednotlivé procesy a technologie CRM. Dále je zde přiblížena a popsána situace na českém trhu, kritéria rozdělení trhu se zákazníky, zacílení marketingové strategie v návaznosti na marketingový mix a v závěru se teoretická část zabývá počátky implementace systému řízení vztahu se zákazníky v oblasti bankovnictví. Praktická část je věnována již samotné segmentaci v bankovním sektoru, se zaměřením na segmentaci zákazníků dle segmentačních kritérií. Následně je zanalyzována a popsána situace ve vybraných bankovních domech v ČR, zaměřena na rozdělení klientů dle jejich segmentačních strategií a posouzení zacílení jejich bankovních produktů na jednotlivé skupiny klientů.
Systém hodnocení zaměstnanců
Tatíček, Antonín ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Souhrn Předmětem této diplomové práce je problematika hodnocení pracovníků ve vybraném podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na poznatky z oblasti hodnocení pracovníků a čerpá z odborné literatury. Jsou zde představeny jednotlivé metody hodnocení zaměstnanců, jejich výhody i nevýhody a další determinanty v procesu hodnocení zaměstnanců, jako jsou cíle, kritéria hodnocení, jeho průběh, nebo chyby, které mohou nastat. Praktická část diplomové práce se zabývá výzkumem v konkrétním podniku. Zdrojem informací byl rozhovor se specialistou personálního oddělení, s oblastním manažerem a anketní šetření mezi zaměstnanci vybraného podniku. Dále byl proveden řízený rozhovor s oblastním manažerem konkurenční firmy. Na základě výsledků z šetření je analyzován současný stav, funkčnost a spokojenost se systémem. V závěru diplomové práce jsou po analýze zjištěných informací doporučeny konkrétní kroky ke zlepšení systému hodnocení v podniku.
Řízení pracovního výkonu
Hanzlíková, Radmila ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce na téma Řízení pracovního výkonu se zabývá problematikou hodnocení pracovního výkonu ve vybrané společnosti. Cílem předkládané práce je zanalyzování současného systému hodnocení pracovního výkonu a návrh případných změn, které by mohly vést k efektivnějšímu hodnocení pracovníků a tím i zvýšení celkové výkonnosti vybrané společnosti. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska. Pojednává o pracovním výkonu, jeho podstatě, procesu řízení pracovního výkonu, motivaci k pracovnímu výkonu, hodnocení pracovního výkonu a jeho odměňování. Druhá část se zabývá samotnou analýzou současného systému hodnocení pracovního výkonu ve vybrané společnosti. Tato analýza je provedena za pomoci rozboru interní dokumentace vztahující se k této problematice. Dále je využita metoda dotazování, kde jsou dotazníky zaměřeny na efektivitu a spokojenost zaměstnanců s tímto způsobem hodnocení. Na základě všech získaných údajů a poznatků je v závěru práce prezentován návrh změn pro zlepšení dosavadního systému hodnocení pracovníků dotyčné společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.