Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Divadelní filmy
Doležalová, Kateřina ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; PRAŽSKÝ, Přemysl (oponent)
Tématem této práce jsou divadelní filmy, které autor vidí jako ty, které adaptují divadelní hry se zachováním některých postupů divadelních. První a největší část se věnuje filmovým postupům a jejich funkci z hlediska narace. V další části se zabývá v menší míře postupy divadelními a zkoumá hlavní specifika divadla a jejich formy užití. Následuje shrnutí, které se snaží vymezit rozdíl mezi filmem a divadlem. V další části autor na základě dvou snímků, které považuje za divadelní, zkoumá, jakým způsobem divadelní postupy ovlivňují zmíněné filmy.
Porovnání české a britské producentské a sociace
Vorlová, Hana ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Porovnání britské a české producentské asociace se zabývá porovnáním činnosti a organizace české Asociace producentů v audiovizi a britské Producers Alliance for Cinema and Television. Cílem práce je pomocí komparativní analýzy porovnat obě asociace z různých hledisek a zhodnotit, co by mohlo vést ke zlepšení a čím by se mohly asociace jedna od druhé inspirovat.
Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuce
Konečný, Lubomír ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; ULDRICHOVÁ, Helena (oponent)
Magisterská práce se zabývá evropským filmovým průmyslem a postavením českého producenta v rámci tohoto systému. V úvodu je kinematografie zařazena do systému kreativního průmyslu a je definována profese producenta. Dále jsou nastíněny možnosti financování audiovizuálního díla v lokálních podmínkách, které jsou nezbytným prvkem pro uzavírání potenciálních koprodukcí. Významná část práce je věnována analýze fungování významných evropských audiovizuálních fondů jako jsou: Eurimages a MEDIA Desk a vzdělávání producentů. V případové studii je pak představena dánská společnost Zentropa jako jedna z nejúspěšnějších evropských filmových společností, jejíž úspěch je založen na využívání možností evropského filmového trhu. V závěru práce je pak nastíněny změny systému spojeného s nástupem digitálních médií a rozšířením sociálních sítí.
Odraz konce státního filmového monopolu v československých odborných filmových časopisech
Knapp, Marie ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce pojednává o tom, jakým způsobem dvě odborná periodika Film a doba a Kino reflektovala konec státního filmového a televizního monopolu v Československu. Jako zkoumané ročníky byly zvoleny léta 1990, 1991 a 1992. Práce si klade za cíl analyzovat pomocí kvalitativní interpretativní analýzy soubor článků, které se jakýmkoliv relevantním způsobem vztahovaly k proměnám v československé kinematografii a televizi způsobené přechodem k tržnímu hospodářství.
Vývoj televizního seriálu
Dočekalová, Hedvika ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Bakalářská práce nazvaná Vývoj televizního seriálu pojednává o základních pojmech a specifikacích, které obnáší vývoj televizního seriálu ve Spojených státech amerických s důrazem na hodinové drama. Vychází především z knih s touto tématikou a přednášek, které jsem absolvovala během zahraniční stáže. Konkrétní specifika, o kterých práce pojednává, jsou určení autora TV seriálu, druhy narace, stavba epizody, rozdíl vývoje postav mezi filmem a seriálem a také se zabývá pojmy jako je pilotní díl, backdoor pilot, proposal, packaging a "Biblí vývoje TV seriálu". Cílem práce je především představit americké standardizované prostředí, ve kterém vznikají televizní seriály. Práce je základním úvodem do této tématiky.
Uplatnění absolventů oboru produkce v tvůrčí praxi i v podnikatelské sféře za období 1990-2005
Haertlová, Radmila ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Po roce 1989 došlo v Československu, respektive v České republice k zásadním politickým, hospodářským a společenským změnám, které měly silný vliv na audiovizuální prostředí. Zatímco od roku 1945 měl monopol na výrobu audiovizuálních děl monopol pouze stát, začaly se po 1. lednu 1990 rodit soukromé podnikatelské subjekty, které chtěly participovat na českém, potažmo mezinárodním audiovizuálním trhu. To zcela změnilo možnosti uplatnění filmových a televizních profesionálů v praxi. Diplomová práce se soustředí na absolventy katedry produkce FAMU ve sledovaném období 1990 až 2008. Na základě rozsáhlého dotazníkového průzkumu a následných řízených rozhovorů lze poměrně kvalitně dešifrovat možnosti, které nové podmínky v Česku nabízejí i četnost jejich využití v profesní praxi absolventů. Z výsledků průzkumu je zřejmé, že co se týká absolventů katedry produkce, je jejich uplatnění v praxi a v oboru téměř stoprocentní, že se zvyšuje počet studujících, kteří vyjíždějí na zahraniční stáže, že se snižuje počet absolventů, kteří po absolutoriu vyhledávají zaměstnání ve veřejnoprávním (dříve státním) sektoru a spíše se realizují v soukromých firmách a že dochází k nárůstu producentských ambicí ? což je přirozené vzhledem k celkovému společenskému vývoji v naší zemi během sledovaného období. Tato práce by měla přispět k celkovému přehledu o možnostech uplatnění absolventu katedry produkce FAMU v praxi a její výstupy ulehčit i novým studentům orientaci v audiovizuálním prostoru.
Public Media Financing
Badač, Peter ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
V mojej práci sa zaoberám financovaním médií verejnej služby v Európe. V úvodnej časti predstavujem 6 rôznych modelov financovania médií a históriu jeho vývoja, ktorá je dôležitá v kontexte súčasného stavu v danej krajine. Predstavujem aj jednotlivých vysielateľov v každej krajine (televízie a rozhlasy) s ich stručnou charakteristikou. Konkrétne ide o modely a vysielateľov vo Veľkej Británii, Francúzsku, Nemecku, Maďarsku, Slovensku a Estónsku. Tiež hodnotím súčasnú situáciu v Českej republike a v záverečnej kapitole sa snažím aplikovať niektoré prvky z európskych modelov do českého prostredia a analyzovať ich vplyv na financovanie médií verejnej služby v ČR.
Vývoj snímacích technologií
Vach, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Ve své práci se zaměřuji na porovnání výhod a nevýhod použití
Kino-distribuční formáty současnosti
Příkaská, Barbora ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Kino-distribuční formáty současnosti se zabývá aktuální fází stavu digitalizace v České republice. Snaží se popsat současný vztah mezi digitální a analogovou technologií, vyjmenovává jejich výhody, nevýhody a uvádí možnosti kombinace obou technologií v jednotlivých fázích výroby filmu. Popisuje technické parametry související s přechodem z analogové na digitální projekci a snaží se zjednodušeně popsat současné dostupné vybavení pro digitální kina. Uvádí postoj státu k této problematice. Snaží se také zmapovat aktuální nabídku digitálních kamer s vysokým rozlišením.
Financování českého komerčního a nekomerčního filmu
Hrubý, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Bakalářská práce Financování současného českého komerčního a nekomerčního filmu se detailně zaobírá producentskými postupy, které vedou k získání financí na české snímky. V jednotlivých kapitolách se odděleně věnuje různým zdrojům, seřazeným dle důležitosti a velikosti. Hlavním zdrojem informací jsou rozhovory s důležitými producenty, vedoucími managery televizí a zástupci grantových komisí, kteří vysvětlují různorodé postupy vedoucí k zafinancování filmů. Práce také rozlišuje způsob financování mezi komerčními a nekomerčními filmy a sumarizuje výhody a úskalí jednotlivých soukromých a veřejných zdrojů, ze kterých se v současnosti české filmy finanují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.