Národní ústav pro vzdělávání

Národní ústav pro vzdělávání Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2010
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2010. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2008
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2008. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2007
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2007. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2006
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2006. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2005
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2005. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2003
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2003. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků 2002
NÚV
Výroční zpráva Národního ústavu pro vzdělávání popisuje hlavní aktivity této instituce v roce 2002. Popisuje projekty, které ústav v uvedeném roce začal uskutečňovat: P-KAP, KIPR, PPUČ a další. Obsahuje seznam vydaných publikací.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Přechod absolventů středních škol na trh práce I. etapa – šetření 2015: Srovnání vybraných skupin učebních a maturitních oborů
Trhlíková, Jana
Studie vychází z dotazníkového šetření žáků posledních ročníků středních odborných škol realizovaného v roce 2015 a zaměřuje se na srovnání vybraných skupin maturitních i učebních oborů. Sleduje tyto rozdíly z hlediska kariérového rozhodování žáků, spokojenosti s různými aspekty studia i se získanými kompetencemi a rovněž z pohledu jejich dalších pracovních a studijních plánů, zejména zájmu pracovat v oboru. Šetření vychází z longitudinálního přístupu, kdy data za každého absolventa jsou sbírána opakovaně v několika následných časových bodech, což umožňuje sledovat konkrétní studijní a profesní dráhy absolventů a porovnat změny v jejich postavení i názorech v průběhu nejdůležitějších let přechodového období. Z hlediska celkové koncepce šetření přináší tato studie výsledky první etapy, na kterou naváže dotazování absolventů s odstupem 3 a 6 let od ukončení studia, což umožní komplexní zmapování přechodu absolventů na trh práce.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vývoj vzdělanostní a oborové struktury žáků a studentů ve středním a vyšším odborném vzdělávání v ČR a v krajích ČR a postavení mladých lidí na trhu práce ve srovnání se stavem v Evropské unii 2015/16
Vojtěch, Jiří ; Paterová, Pavla
Publikace informuje o vývoji vzdělanostní struktury středního vzdělávání prostřednictvím vývoje počtů a podílů nově přijatých žáků do 1. ročníků (u víceletých gymnázií v ročnících odpovídajících 1. ročníku SŠ) a o vývoji počtů přijatých žáků do nástavbového a vyššího odborného vzdělávání, a to vše i v rozlišení dle krajů. Materiál poskytuje rovněž údaje o vývoji oborové struktury středního a vyššího vzdělávání v členění podle skupin oborů, vč. grafů a tabulek pro roky 2010 až 2015. Druhá část publikace se zabývá postavením mladých osob na trhu práce v ČR a v zemích EU. Pozornost je věnována jejich vzdělanostní úrovni, předčasným odchodům ze vzdělávání a nezaměstnanosti, tentokrát i v porovnání místních a cizinců. Zajímavá je i analýza osob ve skupině NEET, což jsou mladí lidé, kteří nejsou zaměstnáni, ani se neúčastní žádného vzdělávání nebo odborné přípravy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Přechod absolventů středních škol na trh práce - III. etapa – šetření 2015: Průzkum absolventů středních odborných škol šest let od ukončení studia na střední škole
Trhlíková, Jana
Studie prezentuje výsledky dílčího průzkumu, který vychází z dotazování absolventů středních odborných škol, kteří vstoupili na trh práce v roce 2008/2009. Navazuje na již dříve realizované šetření absolventů středních odborných škol, kteří byli dotazováni v roce 2012, tedy v období 3 let od ukončení střední školy. Předmětem tohoto aktuálního průzkumu bylo opětovné dotazování těchto absolventů s odstupem dalších 3 let, tedy 6 let od ukončení střední školy, kdy již naprostá většina z nich, včetně těch, kteří pokračovali v nástavbovém a terciárním vzdělávání, získala zkušenosti s přechodem na trh práce. Samotný průzkum byl založen na kombinaci kvantitativního a kvalitativního přístupu. Jeho hlavním cílem bylo zmapovat průběh přechodů absolventů na trh práce, resp. do nástavbového nebo terciárního vzdělávání, z jejich pohledu a identifikovat slabá místa v klíčových bodech celého přechodového procesu, a to především na základě jednotlivých individuálních výpovědí absolventů v otevřených otázkách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní ústav pro vzdělávání : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.