Název: Marketing aspects of consumer price perception
Překlad názvu: Marketing aspects of consumer price perception
Autoři: Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cena; marketing; oceňování; spotřebitel; spotřebitelské chování; consumer; consumer behavior; marketing; price; pricing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13734

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet