Název:
Category management mléčných produktů
Překlad názvu:
Category management in dairy category
Autoři:
Cieluch, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Samleková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje Category management z teoretického i praktického hlediska. Podrobněji se zaobírá možnostmi tohoto přístupu v podmínkách Tradičního trhu v kategorii čerstvých mléčných výrobků. Popisuje konkrétní projekt spolupráce mezi Dodavatelem (Danone) a zákazníkem (Jednota České Budějovice)a řeší konkrétní problémy spojené s Category managementem jako je optimalizace sortimentu a jeho vystavení.This thesis describes Category management from the theoretical as well as from the practical point of view. It solves a concrete project between supplier (Danone) and customer (Jednota České Budějovice) on traditional market using all tools conected with Category management in terms of assortment analysis and shelf layouts.
Klíčová slova:
Category Management; Rozhodovací strom; Spacemanagement; Category management; Consumer decision Tree; Spacemanagement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13400