Název: Budování značky Vichy
Autoři: Flodrová, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje fungování kosmetické značky Vichy v kontextu mateřské společnosti L´Oréal. Zkoumá postavení Vichy na českém trhu, prostřednictvím dotazníkového průzkumu u skupiny mladých žen.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1044

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8539


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet