Název:
Komparace dvou systémů prodeje společnosti adidas ČR s.r.o.
Překlad názvu:
Comparison of Two Sales Systems at adidas ČR s.r.o.
Autoři:
Dolejší, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Kovalovská, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Primárním cílem diplomové práce je vyhodnocení kladů a záporů dvou typů systémů prodeje společnosti adidas ČR, tj. franchisových prodejen a vlastních adidas Concept Storů. Na základě provedené analýzy komparovaných systémů prodeje pak doporučení kroků pro zlepšení obou systémů s návaznými doporučeními pro obdobné typy maloobchodních formátů. Diplomová práce má čtenáři objasnit problematiku franchisového podnikání v porovnání s provozováním vlastního maloobchodu společnosti adidas ČR s.r.o. na základě představení obou systémů prodeje. Teoretická část přináší rešerši české i světové literatury, základní pojmy z retailingu a franchisingu, formy spolupráce v retailingu, hodnocení současného vývoje na trhu. Praktická část je věnována zkoumání dvou zmiňovaných systémů prodeje společnosti adidas ČR s.r.o.The primary aim of the diploma thesis is to evaluate the pros and cons of two types of sales systems at adidas ČR, i.e. the franchise stores and own adidas Concept Stores. On the basis of an analysis of the compared sales systems, the thesis suggests improvement measures for both systems and provides recommendations for similar types of retail formats. The thesis should make clear the issue of running a franchised business as compared to running an own retail shop of adidas ČR s.r.o. by introducing both sales systems. The theoretical part is based on a search of both Czech and world professional literature, it deals with the basic retailing and franchising terms, the forms of cooperation in retailing, and an assessment of the current market development. The practical part studies the two aforesaid sales systems at adidas ČR s.r.o.
Klíčová slova:
adidas Concept Store; franchising; společnost adidas ČR; systém prodeje; adidas Concept Store; company adidas ČR; franchising; Sales Systems
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29936