Název:
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Autoři:
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
Klíčová slova:
Marketingový výzkum; mobilní operátoři v ČR; studentské tarify
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1577