Original title:
Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s.
Authors:
Kocábková, Eliška ; Luštický, Martin (advisor) ; Novák, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu společnosti Penam, a.s. Důraz klade na složku Place. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in Penam, a.s. Emphasis is placed to analysis the distribution mix. If it is need, helpful recommendation will be made.
Keywords:
4P; Distribution; Marketig mix; 4P; distribuce; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29217