Název: Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s.
Autoři: Kocábková, Eliška ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; distribuce; marketingový mix; 4P; Distribution; Marketig mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29217

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81363


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet