Název:
Internet jako prostředek propagace divadla
Překlad názvu:
Internet as a instrument of promoting theater
Autoři:
Patzelová, Eliška ; Deus Test, Michal (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Práce ?Internet jako prostředek propagace divadla? se zabývá tématy Internetového marketingu. Pokouší se na dvou rozdílných modelech divadla názorně zachytit, jaké nástroje Internetové reklamy jsou pro daný model optimální a finančně nejméně zatěžující. Motivem ke vzniku této práce byl vzrůstající tlak ze strany elektronických médií. Aby nezisková sféra nezaostávala daleko za světem komerce, kde jsou nástroje Internetu bohatě využívány, cítili jsme potřebu přehledně diferencovat nástroje Internetového marketingu na příkladu konkrétních divadel.The Thesis ?Internet as a instrument of promoting theater? deals with issues of Internet marketing. Looking at two different models of Theater it describes ideals tools of Internet marketing for each model in the least financially challenging way. The impulse for creating this work was given by the increasing pressure of electronic media. We felt the need to clearly differentiate Internet marketing tools using examples of specific type of theatre so that the non-profit sector would not fall too far behind the commercial world which already uses
the Internet marketing to a great extent.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4409