Název:
Analýza marketingového prostředí mexického trhu
Autoři:
Poledníková, Michaela ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený obraz o současných problémech Mexika na politickém, ekonomickém a sociálním poli a v chování mexického spotřebitele a v marketingu všeobecně definovat základní odlišnosti od jiných zemí.The objective of the diploma thesis is to provide information of present political, economical and social problems of Mexico and generally characterize Mexican consumer and Mexican marketing enviroment.
Klíčová slova:
Marketing; Mexický spotřebitel; Mexiko; Marketing; Mexican consumer; Mexico
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25404