Název:
Obchodní a kulturní specifika Gruzie
Autoři:
Pachovský, Petr ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato Práce se zaobírá základními ekonomickými a kulturními údaji Gruzie. Charakterizuje kulturní prostředí a politické cíle státu. Na základě poznatků se tato práce snaží Gruzii přiblížit. První kapitola představuje zemi jako takovou, zvláště pak s historickým zaměřením, geografickou polohou a politickou situací. Druhá kapitola pojednává o ekonomických ukazatelých. Zde jsou také popsány česko-gruzínské obchodní vztahy. Ve třetí kapitole je rozebrána gruzínská kultura se zaměřením na jazyk a turismus.This work presents basic ekonomic and cultural facts about the Republic of Georgia. It describes cultural enviroment and political goal of the country. The work is trying to introduce Georgia based on observation. The first chapter presents Georgia from the geografical, political and historical view. In the second chapter is explained the ekonomical factors with focus on the Georgian-Czech relations. The third chapter describes georgian culture with focus on the language and tourism.
Klíčová slova:
Gruzie; kultura; obchod; culture; Georgia; trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25344