Název:
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Autoři:
Hatoň, Luděk ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Klíčová slova:
komunikace; kvalitativní parametry; reklama; tisková inzerce
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1100