Název:
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Překlad názvu:
Contextual advertising using Google AdWords and Google AdSense
Autoři:
Mihok, Radovan ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Koblovsky, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).The thesis introduces contextual advertising on internet using Google AdWords. The paper describes individual steps of an ad campaign (product choosing, ad types, keywords), its management and success evaluation (calculation of ROI and modified ROI).
Klíčová slova:
Google AdWords; internet marketing; kontextová reklama; PPC reklama; contextual adversiting; Google AdWords; internet marketing; PPC advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23773